Menu

شانس خود را برای شرکت در بتای محدود عنوان Disintegration امتحان کنید

اگر شما به دنبال امتحان بازی Disintegration در طول مدت بتای آن هستید، پس این خبر را با دقت دنبال کنید. Private Division و V1 قرار است شوتر اول شخص Disintegration را در اواخر سال جاری منتشر کنند، به همین عنوان یک دوره بتا بسته از هفته آینده آغاز خواهد شد. این مرحله بتا بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بازیکنان دو حالت مختلف چند نفره را در Retrieval و Zone Control تجربه کنند.

وبسایت dualshockers در این‌باره می‌گوید: "با تشکر از دوستان ما در بخش خصوصی، ما اکنون سهمی از کدهای بتا بازی Disintegration را در اختیار داریم که قبل از شروع آن به شما ارائه خواهیم داد."

نحوه ورود: "ورود به این بخش بسیار ساده است. دنبال کردن وبسایت DualShockers در توییتر برای ورود اجباری است، زیرا ما از طریق پیام مستقیم توییتر با برندگان تماس خواهیم گرفت. لطفاً اطمینان حاصل کنید که این امر را فراموش نکنید، زیرا این باعث پیروزی شما می شود."

به غیر از این، راه های ورود و دریافت امتیاز بالاتر به این‌صورت است که وارد سایت DualShockers با این ادرس شوید (گذر از تحریم ریجن آمریکا لازم می‌شود). هرچه راه های بیشتری را وارد کنید (مثل لینک شدن به توئیتر و…)، شانس برنده شدن و به دست آوردن کدها برای نسخه بتا Disintegration بیشتر خواهد بود.

فرآیند تحویل / ملزومات: "در کل، ما 300 کلید بتا برای PS4 در اختیار داریم که به کسانی که برنده می‌شوند تحویل خواهیم داد. با این حال، چون این مرحله از بتا بازی Disintegration به صورت چند نفره متمرکز است، ما به هر برنده دو کلید می‌دهیم تا بتوانند با یک دوست به اشتراک بگذارند و با هم در بازی شرکت کنند.به این ترتیب، ما 150 برنده خواهیم داشت."

"همچنین شایان ذکر است که کدهای PS4 که به شما ارائه خواهیم داد فقط مربوط به منطقه آمریکای شمالی خواهد بود. این بدان معنا نیست که برای ورود باید در آمریکای شمالی زندگی کنید، اما از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری NA PlayStation داشته باشید."

اگر وارد قرعه کشی می‌شوید، پس موفق باشید! بتای فنی Closed بازی در 28 و 29 ژانویه (8 و 9 بهمن) بین ساعات 8 صبح تا 11:59 شب اجرا خواهد شد.