Menu

نسخه بازسازی رزیدنت اویل 3 با طعم اورجینال

شکی نیست که بازسازی جدید Capcom از Resident Evil 3 یکی از بازی های ویدیویی بسیار مورد انتظار است که قرار است امسال به بازار عرضه شود. از زمان اعلام خبر کپکام در اواخر سال گذشته با نزدیک شدن به تاریخ انتشار برنامه ریزی شده در تاریخ 3 آوریل سال 2020 (15 فروردین 99) هیجان این بازی در بین طرفداران Resident Evil روز به روز بیشتر می¬شود.
کاربر یوتیوب MyExcavation ویدئویی ساخته که معرفی کوتاه نسخه ریمک را با موسیقی اصلی بازی سال 1999 جایگزین کرده است که تقریبا شبیه به معرفی نسخه اصلی بازی شده است. این طرفداران، در مونتاژ کلیپ خود نماهایی از زامبی‌های مهاجم Raccoon City،کارلوس الیویرا، مزدور UBCS،افسر STARS،برد ویکرز والبته قهرمان اصلی جیل ولنتاین و فرار بی امان او از دست نمسیس به کار برده است. شما عزیزان میتوانید این مونتاژ کوتاه را در ویدیوی زیر مشاهده کنند.

همین چند روز پیش ، کپکام یک تریلر جدید برای بازسازی Resident Evil 3 منتشر کرد که جزئیات جدیدی درباره این بازی آینده به همراه داشت. تمرکز تریلر بر روی آنتاگونیست اصلی بازی Nemesis متمرکز شده است و هیولا را در حال حمل یک شعله افکن نشان می‌دهد.این تریلر همچنین بازگشت موجودات وحشتناک به نام "هانتر" را تأیید کرد و به بازیکنان جلوه بهتری از جیل ولنتاین وچند شخصیت دیگر بازی مانند کارلوس الیویرا، نیکولای گینواف ، میخاییل ویکتور و بسیاری دیگر داد.

اخیراً نیز شایعاتی درباره بازگشت یک دشمن کلاسیک که در بازی های اولیه Resident Evil وجود داشت شده بود.از زمان Resident Evil 4 کلاغ‌های آلوده تا حد زیادی از این سری بازی خارج شدند و در بازسازی رزیدنت اویل 2 در سال 2019 نیز نمایش داده نشدند. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که آیا کلاغ ها در بازسازی Resident Evil 3 بازمی‌گردند یا خیر. با این حال Tsuyoshi Otani اخیراً ویدئویی را منتشر کرد که نشانگر گله‌ای از کلاغ‌ها بود که توسط برخی هواداران به عنوان بازگشت نهایی آنها در بازی آینده تفسیر شد.
خوشبختانه، با توجه به اینکه تا انتشار بازی فقط چند ماه فاصله داریم هواداران نیز مدت طولانی برای Resident Evil 3 منتظر نمی مانند.پیش فروش‌های بازی نیزاکنون در اکثر فروشگاه‌های عمده بازی‌های ویدیویی موجود است و خریدارانی که پیش خرید بازی را دریافت می کنند،یک پاداش DLC نیز دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد به لباس های نسخه اورجینال جیل و کارلوس دست پیدا کنند.
Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 آوریل 2020 (15 فروردین 99) برای رایانه های شخصی ، PS4 و Xbox One منتشر شود.