Menu

کنترلر PS5 مطابق با لیست سونی با PS4 سازگار خواهد بود

جزئیات در مورد PS5 فعلا بسیار کم است اما مواردی وجود دارد که سونی در مورد کنترلر جدید کنسول خود فاش کرده است،که احتمالاً DualShock 5 نام خواهد گرفت.بر اساس اطلاعات جدیدی که از طرف خود سونی منتشر شده است کنترل PS5 ممکن است با سیستم عامل PS4 فعلی سازگار باشد.
وب سایت PlayStation به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده است (که احتمالاً ناخواسته بوده). پلی استیشن فرانسه در مقایسه مدلهای PS4 و PS4 Pro از سازگاری DualShock 5 با کنسول نسل فعلی سونی نام برده است (هیچ جزئیاتی در صفحه انگلستان ذکر نشده است). اگرچه مدتی بعد صفحه فرانسه ویرایش شد واطلاعات مربوط به کنترلر كنسول نسل بعدی حذف گردید ولی می-توانید به تصویر آن (که از طریق VGCمنتشر شده است) نگاهی بیندازید.

UK listing

France listing

در روزهای اخیر نیز پیشرفت‌های دیگری در رابطه با کنترلر PS5 مشاهده شده است. ثبت اختراع توسط سونی نشان می‌دهد كه این كنترلر ممكن است دارای back triggers باشد مدتی پیش نیز یک تصویر احتمالی DualShock 5 در اینترنت منتشر شده بود که در اینجا می‌توانید مشاهده کنید :
سونی نیز اخیراً تأیید کرده است که در E3 2020 می‌تواند حضور داشته باشد (دقیقاً مانند نمایش سال گذشته)،اما گمانه زنی‌هایی نیز همچنان وجود دارد که آنها (سونی) یک رویداد کامل برای PS5 در ماه فوریه برگزار کنند.