Menu

Telltale بر روی یک بازی استراتژیکی زامبی محور با داستانی رویه‌ای کار می‌کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، در اوایل سال 2017، شرکت Telltale Games به دنبال حل مشکلات طراحی و انجین گرافیکی خود بود. به طور حتم با روایت جذاب این شرکت، کنترل بهتر، گیمپلی روان‌تر و همچنین گرافیکی بهبود یافته می‌توانستیم شاهد عناوین جذابی باشیم.

برای بررسی این موضوع، تیم سازنده بر روی یک پروژه آزمایشی با روایت رویه‌ای کار می‌کرد. اگر شما This War of Mine را تجربه کرده باشید بهتر متوجه خواهید شد که پروژه Telltale چه چیزی بوده و مکانیک‌های اصلی آن بر پایه چه مواردی شکل می‌گیرد.

VG247 طی صحبتی که با "الکسیس کندی"، نویسنده غیر وابسته Dragon Age 4 و عناوین مختلف دیگر، متوجه شد پروژه در دست توسعه دقیقا شامل چه مواردی می‌شده است.

کندی در این باره گفت:

"در اوایل 2017 که در BioWare فعالیت داشتم، Telltale با من تماس گرفت چرا که آن‌ها قصد داشتند برای کار بر روی یک پروژه با روایت خاص و ویژه با من مشورت کنند."

این پروژه یک بازی زامبی محور جدید بر اساس سری بازی مشهوری بود که البته هیچ ربطی به The Walking Dead نداشت.

کندی در ادامه گفت:

"این پروژه‌ای بود که برای سال‌ها توسط افرادی که می‌آمدند و می‌رفتند در دست اقدام بوده است. دلیل این همه بررسی و توسعه مداوم پیدا کردن راهی برای تغییر در شیوه عملکرد مرسوم Telltale بود تا گیمپلی بهبود یابد. بالاتر از همه این پروژه نیازی به محتوای طراحی شده توسط دست نداشت که البته دلیل این موضوع تولید رویه‌ای روایت و حالت کلی بازی بود."

"دلیل اصلی به سرانجام نرسیدن این پروژه، وقفه طولانی مدت تیم سازنده بود و به نظر من یکی از مهم‌ترین مشکلات به وجود آمده به چرخه تولید طولانی مدت و کار کردن همزمان بر روی چند پروژه می‌باشد."

به نظر می‌رسد پروژه مورد بحث برای پلتفرم‌های موبایل در دست توسعه قرار داشت اما ممکن بود برای کنسول‌های خانگی و PC نیز عرضه شود. البته به نظر می‌رسد پروژه مذکور از نظر کیفیت گرافیکی شبیه به سایر بازی‌های Telltale بود اما از نظر روایتی تفاوت زیادی با سایر عناوین داشت. به طور مثال شما در پروژه لغو شده می‌توانستید شخصیت‌های مختلفی را مدیریت کنید که البته هر کدام عملکرد، ضعف و قوت‌های خودشان را داشتند.

نظر شما در این باره چیست؟