Menu

تعمیرات تخصصی در نمایندگی شیائومی

پشتیبانی از تمامی مدل های مختلف گوشی موبایل در نمایندگی شیائومی با خدمات ویژه و منحصر به فردی انجام می شود تا کاربران بتوانند با خیال راحت تری مدل های مناسب این شرکت محبوب را خریداری و استفاده کنند.

نمایندگی شیائومی و پاسخ به تمامی نیاز های شما

شیائومی از جمله شرکت هایی است که با بازاریابی درست و انتخاب روش های صحیح تبلیغات، توانسته است در زمینه ی تولید انواع لوازم سخت افزاری مانند تلفن های همراه موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورد.

استراتژی های فروش شرکت از طریق اینترنت و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغات باعث کاهش قیمت تمام شده ی محصولات این شرکت نسبت به دیگر برند ها و در نتیجه ی محبوبیت بالای آن در مدت زمان کوتاهی شده است.

شیائومی برای پاسخ مناسب به اعتماد مشتریان و کاربران خود سعی کرده است تا با تاسیس نمایندگی مختلف، تمامی نیاز های کاربران را برآورده نماید.

نمایندگی شیائومی در ایران مفتخر است تا خدمات ویژه ای را برای دوستداران این برند محبوب ارائه نماید تا از این طریق دغدغه های اندک آن ها برای خرید محصولات را از بین ببرد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی شیائومی

در این مرکز گروهی از زبده ترین و ماهر ترین کادر فنی و اداری کشوری دور هم جمع شده اند تا بتوانند خدمات مناسبی را به کاربران گوشی های شیائومی ارائه نمایند.

خدمات این مرکز در بخش تعمیرات انواع گوشی های شیائومی قرار داده شده است و مشتریان می توانند تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات خود را در این مرکز برطرف نمایند.

تیم فنی که برای اینکار در نظر گرفته شده است، از متخصصین این حرفه بوده و آشنایی کاملی با انواع مدل ها و تکنولوژی های به کار رفته در محصولات شیائومی دارند.

این تیم فنی و متخصص در نمایندگی شیائومی علاوه بر عیب یابی محصولات و همچنین رفع مشکلات آن ها، مشاوره های لازم در مورد مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات

بسیاری از قطعات تلفن های هوشمند شیائومی به دلایل مختلف ممکن است نیاز به تعمیر و در صورت خرابی کلی نیاز به تعویض داشته باشند.

زمانی که یک قطعه از دستگاه تلفن شما نیاز به تعویض کامل داشته باشد، ابتدا متخصصین و تعمیرکاران مرکز این موضوع و هزینه های آن و همچنین ارزش اقتصادی کار انجام شده را با مشتریان در میان گذاشته و پس از تایید آن ها، نسبت به تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می کنند.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیر گوشی های شیائومی باعث می شود تا کیفیت و کارایی دستگاه حفظ شده و از این راه بتوان در هزینه های خرید و تعمیر دستگاه نیز صرفه جویی نمود.

کیفیت بالای خدمات و تضمین آن ها با ارائه ی گارانتی معتبر تعمیر

شاید زمانی که برای اولین بار از خدمات نمایندگی شیائومی برای تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف دستگاه استفاده نمایید، به دلیل سرعت بالای انجام خدمات مورد نظر اندکی نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده، تردید داشته باشید.

به همین دلیل برای تضمین کیفیت بالای خدمات ارائه شده در نمایندگی شیائومی، تمامی محصولات تعمیر شده در این مرکز، پس از تعمیر از گارانتی معتبر برخوردار خواهند بود تا از این طریق بتوان سندی محکم برای مشتریان نسبت به کیفیت بالای تعمیرات، ارائه نمود.

استفاده از تجهیزات روز دنیا برای تعمیرات تلفن های شیائومی

شرکت شیائومی در تلفن های مختلف خود هر روز از تجهیزات به روز و جدیدتری استفاده می کند که تعمیر این تجهیزات نیازمند اطلاعات و دانش در مورد آن ها و همچنین استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب می باشد.

یکی از مهم ترین خدمات نمایندگی شیائومی که باعث افزایش کیفیت و سرعت تعمیر در این مرکز شده است را می توان استفاده از ابزار روز دنیا برای تعمیرات گوشی های شیائومی دانست.

تعمیرکاران مرکز در دوره های مختلفی که برگزار می شود با جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در این دستگاه ها آشنا شده و روش های تعمیر آن ها را به خوبی یاد می گیرند.

همین امر باعث شده است تا در هنگام استفاده از خدمات نمایندگی شیائومی برای تعمیرات گوشی های تلفن همراه به صورت سخت افزاری و یا نرم افزاری، مشکلی برای دیگر قسمت های دستگاه به وجود نیامده و سلامت کارایی دستگاه حفظ شود.

مشکلات مختلف سخت افزاری مانند تعمیر نمایشگر، تعویض و یا تعمیر بلندگو ها، تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری مانند پردازنده، گرافیک و …، تعمیرات نرم افزاری مانند برطرف نمودن مشکلات هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، برطرف مشکلات عدم آنتن دهی و … بخشی از مهم ترین خدمات نمایندگی شیائومی برای مدل های مختلف تلفن همراه این شرکت می باشند.