Menu

آیا هفته‌ی آینده از PS5 رونمایی می‌شود؟

همانطور که می‌دانید، در رویداد The Game Awards 2019 بود که کمپانی مایکروسافت به صورت رسمی و از طریق پخش یک ویدئو از Xbox بعدی به نام Xbox Series X رونمایی کرد. ولی در طرف مقابل، تاکنون سونی هیچگونه تصویری از PS5 یا کنترلر آن به اشتراک نگذاسته است؛ اما آیا این موضوع طی هفته‌ی بعد تغییر خواهد کرد؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، وبسایت سونی توسط تیزری با عنوان "آینده در راه است" برای رویداد CES 2020 بروزرسانی شده است. رویداد CES 2020 در تاریخ 6 ژانویه 2020(دوشنبه 16 دی) برگزار می‌گردد و پوشش زنده نیز خواهد داشت.

البته، کمی مشکل است که به PS5 و رونمایی رسمی از آن قکر نکنیم، خصوصا با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از شایعات و گزارشات مختلف به رونمایی رسمی از کنسول نسل نهمی غول ژاپنی در رویدادی در اوایل سال 2020 اشاره می‌کنند.

اما یک نکته! CES یا Consumer Electronics Show رویدادی بلند مدت است که معمولا سونی، محصولات غیر پلی‌استیشنی خود را به نمایش می‌گذارد. تا به حال، این شرکت یک رویداد مطبوعاتی کوتاه را با محوریت نمایش وسایل الکترونیکی خود همانند تلویزیون‌ها، تلفن‌ها و نمونه‌‌های اولیه‌ی تکنولوژی‌های خاص، برگزار کرده است.

بنابراین CES رویدادی است که در جریان آن بر روی برند Playstation تمرکز نمی‌شود، اما در فاصله‌ای کمتر از 1 سال تا عرضه‌ی PS5، ممکن است سونی، سنت‌شکنی کند. در پایان دیدگاه شما چیست؟ اگر CES محل مناسبی برای رونمایی از PS5 نیست، به نظر شما سونی چه زمانی از کنسول نسل بعدی خود رونمایی می‌کند؟