Menu

طراح ارشد محیط‌ God of War به استودیوی Initiative مایکروسافت پیوست

The Initiative جدیدترین استودیوی کمپانی مایکروسافت می‌باشد که کار خود را از سال گذشته شروع کرده و در حالیکه نمی‌دانیم اولین پروژه‌ی آن‌ها چیست یا چه زمانی از آن رونمایی می‌شود، اما طی مدت اخیر افرادی معتبر و بالارده‌‌ای از صنعت گیم جذب این استودیو شده‌اند.

تاکنون آن‌ها افراد کهنه‌کار و بالارده‌ای همانند کارگردان Sunset Overdrive و کارگردان تکنیکال استودیوی راک‌استار را استخدام کرده‌اند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، "اریک جیکبوسن"(Erik Jakobsen) که به مدت 5 سال در استودیوی سانتامانیکا فعالیت می‌کرده و در جریان ساخت بازی God of War به عنوان طراح ارشد محیط نقش داشته است در ماه دسامبر به استودیوی The Initiative پیوسته است.

البته جیکوبسن اولین توسعه‌دهنده‌‌‌ی سابق God of War نیس که به استودیوی تازه تاسیس Xbox پیوسته است. پیش از این، طراح ارشد مراحل این عنوان "کریس اونیل"(Chris O’Neill) نیز به استخدام The Initiative درآمده بود.

همچنین چندی پیش کارگردان این استودیو "درو مری"(Drew Murray) طی توئیتی اشاره کرد که بازی جدید آن‌ها به شدت جاه‌طلبانه می‌باشد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟