Menu

جزئیاتی جدید از بخش تک‌نفره و Co-op بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

همان‌طور که می‌دانید چندین ماه بیشتر تا عرضه‌ی بازی Marvel’s Avengers توسط Square Enix زمان باقی نمانده، و با این وجود هنوز چیزهای بسیاری پیرامون بازی وجود دارند که هیچ اطلاعاتی از آن‌ها نداریم. اگرچه توسعه‌دهندگان گاهی اوقات در مصاحبه‌ها یا در پاسخ به سوالات کاربران در توییتر به نکته‌هایی درباره بازی اشاره می‌کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، اخیرا حساب رسمی بازی Marvel’s Avengers در توییتر درباره ماموریت‌های تک‌نفره و Co-op بازی و تفاوت‌ها و چگونگی پیاده‌سازی‌ِشان صحبت‌هایی کوتاه کرده‌اند.

ماموریت‌های Hero ماموریت‌هایی تک‌نفره و داستان‌محور هستند که در طول بخش داستانیِ بازی (که طبق گفته‌های پیشین Crystal Dynamics چیزی میان 10 تا 12 ساعت به طول خواهد انجامید) قابل تجربه هستند. در کنار این دسته از ماموریت‌ها، ماموریت‌های Warzone نیز با تمرکز برروی محتویات Co-op و چندنفره در بازی وجود دارند که آن‌ها را می‌توان به صورت‌ تک‌نفره و یا همراه با 3 نفرِ دیگر در یک تیم کامل تجربه کرد.

"این ماموریت‌ها در مقر و پایگاه Avengers، جایی که ده‌ها فعالیت مختلف انتظار بازیکنان را می‌کشند، قرار دارند.

ماموریت‌های Hero ماموریت‌هایی تک‌نفره بوده و بخشی از کمپین بازی هستند. ماموریت‌های Warzone را نیز می‌توان تک‌نفره و یا همراه با دیگران در یک گروه 4 نفره به اتمام رساند."

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Google Stadia در دسترس خواهد بود. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.