Menu

بازی Resident Evil 3 Remake نسبت به نسخه دوم اکشن‌تر بوده و شامل تغییرات بسیاری خواهد بود

همان‌طور که می‌دانید شرکت Capcom چندی پیش به صورت رسمی از نسخه بازسازی عنوان Resident Evil 3 با اعلام تاریخ انتشار آن رونمایی کرد. تریلر رونمایی بازی کیفیت بالایی داشت و هم‌چنین خبر ساخت آن سبب سورپرایزشدن بسیاری از طرفداران و افراد در صنعت بازی شد؛ که البته این موضوع با توجه به کیفیت بالای Resident Evil 2 Remake و نامزدشدن آن برای بهترین بازی سال چندان هم دور از انتظار نبود.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، به لطف یکی از طرفداران بازی نسخه‌ی اخیر مجله ژاپنی Famitsu را تهیه کرده و هم‌چنین وبسایت USGamer که بخش‌هایی از آن را به زبان انگلیسی ترجمه کرده، اطلاعاتی جدید و جذاب از بازی منتشر شده که در زیر می‌توانید آن‌ها را مطالعه نمایید.

بنابر گفته‌های 2 تهیه‌کننده بازی یعنی "پیتر فابیانو" و "ماساچیکا کاواتا"، این Resident Evil 3 Remake در مراحل اولیه توسعه با اسم رمز Escape (فرار) شناخته می‌شده و یکی از دلایل ساخت آن تقاضا و درخوایت بسیار زیاد طرفداران بوده است. این بازی همانند Resident Evil 2 Remake از نسخه اصلیِ خود پیروی خواهد کرد ولی شامل تغییرات و ویژگی‌هایی جدید نیز خواهد بود "تا آن دسته از افرادی که با نسخه اصلی آشنا هستند نیز به اندازه‌ی کافی از بازی لذت ببرند." بنابر گزارشات بازی نزدیک به 90 درصد از مراحل توسعه خود را طی کرده پس احتمالا تاریخ انتشار آن با تاخیر مواجه نخواهد شد.

علیرغم اینکه بخشی از تریلر بازی در حالت اول‌شخص به نمایش درآمد، بازیِ اصلی همانند Resident Evil 2 Remake به صورت سوم‌شخص و دوربین برروی شانه خواهد بود. لباس شخصیت "جیل" نیز دوباره طراحی شده تا "در طول بخش‌های اکشن و مبارزات" حس بدی به بازیکنان القا نکند چرا که این بازی نسبت به Resident Evil 2 Remake اکشن‌تر بوده و مبارزات بیشتر و هیجان‌انگیز تری دارد.

قیافه شخصیت "کارول" نیز برای این Remake تغییر کرده ولی به نظر می‌رسد که خلق‌وخوی او نیز تغییر کرده و اکنون با شخصیت بالغ‌تر و عاقل‌تری روبرو هستیم. "برد ویکرز" نیز طبق گفته‌ها به صورت بنیادی‌تری تغییر کرده و در Remake نقش متفاوتی خواهد داشت؛ ولی تهیه‌کننده‌ها هنوز آماده نیستند تا به صورت کامل درباره آن صحبت کنند.

هم‌چنین در این مصاحبه تایید شد که Resident Evil Resistance، حالت جدید و چندنفره بازی Resident Evil 3 تا مدت‌ها پشتیبانی شده و نقشه‌های بسیاری برای آن عرضه خواهد شد.

Resident Evil 3 Remake در تاریخ 3 آپریل 2020 (14 فروردین 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.