Menu

Ubisoft پس از 3 سال ساخت یکی از پروژه‌های مخفی خود را کنسل کرد

Ubisoft Montreal یکی از استودیوهای توسعه دهنده‌ی مهم Ubisoft است و برخی از شاخص‌ترین بازی‌های این شرکت را از جمله سری‌های Assassin’s Creed ،Far Cry و Watch Dogs را توسعه داده است. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت پس از 3 سال، ساخت یکی از بازی‌های معرفی نشده‌ی خود را کنسل کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، این اطلاعات از سوی یکی برنامه نویسان شرکت Ubisoft با نام Louis de Carufel در توئیتر مطرح شده است. او در این رابطه می‌گوید:

"من به تازگی مطلع شده‌ام که پروژه‌ای که در طول 3 سال اخیر بر روی آن کار می‌کردیم، کنسل شده است. من حدود 7 سال است با Ubisoft همکاری می‌کنم و در این مدت بر روی بازی‌های Watch Dogs و Watch Dogs 2 کار کردم."

خوشبختانه طبق گفته‌ی این برنامه نویس، هیچ کس قرار نیست به خاطر کنسل شدن این پروژه شغل خود را از دست بدهد. حتی او گفت که Ubisoft به حدود 200 نفری که بر روی این بازی کار می‌کردند، پیشنهاد خیلی خوبی هم داده است. او در اینباره گفت:

"به هر حال، خبر خوب این است که هیچ کس قرار نیست شغل خود را از دست بدهد و تک تک 200 نفر ما می‌توانیم از میان 15 پروژه‌ی در حال توسعه یکی را انتخاب کنیم تا به تیم توسعه دهنده‌ی آن اضافه شویم. درست است که احتمالا این پروژه هیچ وقت عرضه نمی‌شود، اما من در طول توسعه‌ی چیزهای خوبی از جمله کار با موتور جدید را یاد گرفتم و با افراد جدیدی هم آشنا شدم. برخی از پروژه‌ها در سال 2020 عرضه می‌شوند و برخی هم به تازگی توسعه‌شان آغاز شده است. انتخاب پروژه‌ی بعدی واقعا برایم کار سختی است."

طبق گزارش‌ها این پروژه ارتباطی با بازی‌ای که در Watch Dogs 2 معرفی شده بود و Pioneer نام داشت، نام ندارد. همچنین هنوز هیچ خبری از نسخه‌ی جدید Splinter Cell نیست این پروژه نیز ارتباطی با آن ندارد. به نظر می‌رسد که این پروژه یک IP کاملا جدید و سرویس محور مانند Destiny باشد.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در آینده شرکت Ubisoft چه بازی‌ای را معرفی کند؟