Menu

فیل اسپنسر: داشتن یک استودیو بازیسازی آسیایی برای Xbox خوب است

در چند سال اخیر شرکت مایکروسافت استودیو‌های زیادی را به زیر مجموعه خود اضافه کرده است و در حال حاضر از نظر تیم‌های بازیسازی در موقعیت خوبی قرار دارد و احتمالاََ در آینده‌ای نزدیک عناوین متفاوتی را در لاین-آپ خود خواهد داشت. با این وجود، آن‌ها چندی پیش اعلام کرده بودند که قصد دارند استودیو‌های فرست-پارتی خود را بیش از این گسترش دهند. فیل اسپنسر رئیس بخش Xbox مایکروسافت در موقعیت‌های مختلفی اعلام کرد که به اضافه کردن یک استودیو آسیایی به زیر مجموعه Xbox Game Studios علاقه‌مند است.

و حالا به نظر می‌رسد که مایکروسافت به خوبی تیم‌های آسیایی بازیسازی را زیر نظر دارد. به گزارش پردیس‌گیم، اخیراََ اسپنسر در مصاحبه‌ای با Game Informer باری دیگر موضوع خریداری یک استودیو آسیایی را مطرح کرده است. او توضیح داد که آن‌ها خواهان سبک‌های شرقی هستند حال چه از طریق یک استودیو ژاپنی و یا یک استودیو در مناطق دیگر آسیا.

او در این باره گفت:

"مطمئناََ ما می‌توانیم روابطی را در آنجا شکل دهیم و قراردادهای مدت‌دار تنظیم کنیم، شاید این کار را هم انجام دهیم و به نظرم چنین حرکتی درست باشد اما من همچنین فکر می‌کنم تکامل پلتفرم را نیز ادامه دهیم، داشتن یک استودیو فرست-پارتی در آسیا، حالا چه در ژاپن و یا چه در منطقه‌ای دیگر در آسیا می‌تواند تصمیم خوبی باشد."

مدتی پیش نیز مایکروسافت اعلام کرده بود تمرکز خود را خرید استودیو‌های فرست-پارتی دور می‌کند اما با این خبر می‌توان فهمید که آن‌ها به طور کلی اضافه کردن استودیو‌های مختلف را به زیر مجموعه خود رها نخواهند کرد.

نظر شما در این باره چیست؟