Menu

مراکز خرید کیش در سفر به این جزیره و قشم و مشهد

مراکز خرید کیش در سفر به این جزیره و قشم و مشهد

جزیره کیش بعنوان یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری در ایران است که سالانه مقصد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی می باشد. علاوه بر همه زیباییها و مناظر طبیعی جزیره و همچینی آب های زلال و سواحل دل انگیز مقصد خوبی برای طرفداران خرید نیز محسوب می گردد .مراکز خرید لوکس و بیشماری که مسافران بیشماری را به سمت خود می کشاند . در ادامه مراکز خرید معتبر و معروف شهر را به شما عزیزان معرفی می کنیم :

مرکز خرید دامون

این مرکز خرید در تور کیش با 100 فروشگاه از جمله معروفترین مرکز خرید شهر است و انواع محصولات نظیر کیف و کفش و پوشاک و همچنین اسباب بازی با برندهای معتبر در آن عرضه می گردد.

همچنین محصولات دیگری نظیر زیور الات و کامپیوتر و محصولات آرایشی و و بهداشتی نیز در آن یافت میشود . در طبقه بالای آن فود کورت با تراس اختصاصی قرار دارد و شما حین غذا خوردن میتوانید از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. همچنین لذت سفارش قهوه و یا چای و قلیان را در کافه همین طبقه از دست ندهید .

در ضمن کافه و سوپر مارکت و شیرینی فروشی نیز درکنار درب ورودی آن قرار دارد .

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – خیابان وصال – مرکز خرید دامون

مرکز خرید سارینا ۱

این مرکز خرید نیز یکی از بهترینهاست و در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و همچنین به دو هتل داریوش و ارم هم بسیار نزدیک است. این فروشگاه با مساحتی در حدود ۵۳۰۰ مترمربع و ده طبقه تجاری و اداری برند های معتبری را در خود جای داده است . بعلاوه این مرکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی بوده و می توانید اتومبیلتان را پارک کنید و به راحتی به خرید در این مرکز خرید بپردازید. با تور مشهد می توانید لحظات خوبی را تجربه کنید و از سایت راه به راه خرید کنید.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – اراضی شرقی جزیره زیبای کیش- بلوار خیام – روبروی هتل ارم

بازار مرجان

بازار مرجان در منطقه ساحلی واقع شده است و دارای واحدهای مسکونی نیز هست. به خاطر معماری بسیار شیک و مدرن در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد .و وجود یک آکواریوم دیدنی که دارای ۸۰۰ گونه آبزی است و همینطور ۳۹ آب نما، ۴۲۰ پروژکتور بر زیبایی این مرکز خرید افزوده است .در این مرکز خرید برند های معتبر پوشاک شعبه دارند .

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – شرق جزیره روبروی پارک مرجان

بازار مروارید

از بزرگترین و معتبر ترین مراکز خرید جزیره کیش است دارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه متنوع است. نام بازارچه ها عباتند از : بازار چه پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون. این بازار با معماری خاص خود نمادی از معماری بناهای باستانی و هخامنشیان است. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت هم در حال سرویس دهی می باشند .

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – بلوار مروارید

بازار مریم

بازار مریم یکی فضای باز با معماری خاص است . در این بازار محصولاتی نظیر پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی عرضه می گردد . در محوطه بیرونی آن فضایی برای نشستن و استراحت وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

بازار پردیس ۱

این بازار در تور قشم یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه است و با ۲ طبقه و ۲۰۰ واحد تجاری همه اقلام مورد نیاز شما را اعم از پوشاک، کیف و کفش و محصولات آرایشی بهداشتی و زیور الات ارائه میدهد . همچنین این مکان دارای رستوران، یک چای‌خانه سنتی، یک کافی‌شاپ، آژانس‌های مسافرتی، چندین بانک، و یک کافی‌نت نیز هست .

بازار پردیس ۲

به گزارش سایت راه به راه ، این مرکز خرید نیز مانند پردیس ۱ شیک و مجهز بوده و دارای کالایی‌هایی مانند پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، محصولات غذایی، لوازم برقی و خانگی و غیره است. از دیگر واحدهای تجاری بانک و موسسات مالی، رستوران و کافی‌شاپ است.

ساعت کار: هر روز از ۹:۳۰ تا ۱ بعد از ظهر، و از ۵ عصر تا ۱۱ شب

از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

بازار صفین

این بازار از قدیمی ترین بازارهای جزیره کیش است ساختمان آن قدیمی است و معماری آن از سبک عربی پیروی کرده است. این بازار دارای ۷۰ واحد تجاری است که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت می‌کنند. البته گفتنی است قیمت‌ها در این بازار نسبتا ارزان تر از مراکز خرید دیگر هستند. و با گشت و گذار گاهی میتوانید کالاهای خوبی را با قیمت مناسب تهیه کنید .