Menu

دید نی های تفلیس گرجستان و رزرو هتل و بلیط هواپیما آنلاین

دید نیهای تفلیس گرجستان و رزرو هتل و بلیط هواپیما آنلاین

شهر تفلیس بزرگترین شهر در گرجستان است که بالغ بر یک ونیم میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت گرجستان بشمار می آید . این شهر در ۱۲۰ کیلومتری رشته کوه قفقاز و ۲۵۰ کیلومتری دریای سیاه قرار گرفته است. به علت قرار گرفتن در محل تلاقی راههای مهم از قدیم الایام همیشه دارای اهمیت بوده و همین ویژگی‌ها سبب گسترش و توسعه شهر شده است. جاذبه های گردشگری گرجستان بسیار زیاد است از آثار تاریخی گرفته تا معماری مدرن شهری و مناظر زیبای طبیعی همهم و همه مورد توجه گردشگران بوده و هست .

میدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس گرجستان

یکی از اصلی ترین جاذبه های این شهر در خرید بلیط هواپیما خیابان روستاولی می باشد که قبلا با نام گلوینی شناخته می‌شده است سپس به احترام شاعر معروف قرون وسطی گرجی یعنی شوتا روستاولی به این نام تغییر یافته است . این با طولی در حدود 1.5 کیلومتر یکی از طویل ترین خیابان های شهر است و از میدان تاویسوپلبا یا همان آزادی شروع و به مترو روستاولی و خیابان کوستاوا منتهی شده است. این خیابان به دلیل وجو مراکز دولتی و فرهنگی بسیار زیاد مانند پارلمان گرجستان، اپرا و باله شهر تفلیس، دادگاه عالی، کلیسای کاشوتی، موزه مردمی گرجستان، آکادمی تئاتر روستاولی و آکادمی علوم گرجستان مورد توجه و اهمیت فراوان است .

دریاچه لیسی (Lisi Lake)

به گزارش سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به راه ، دریاچه لیسی در شمال غربی شهر تفلیس و با 16 کیلومتر مربع مساحت و مناظر زیبای طبیعی مورد توجه گردشگران است . آب دریاچه از باران، برف و آبهای زیر زمینی تامین می‌شود و در بهار حداکثر مقدار و پاییز حداقل مقدار آب را دارا است. آب این دریاچه تا حدودی شور می باشد اما امروزه از این دریاچه جهت پرورش ماهی و همچنین جاذبه گردشگری استفاده می شود .

محله حمام ها تفلیس

محله حمامهای قدیمی در بلیط ارزان هواپیما منطقه ای تاریخی و بسیار با ارزش است . و در کرانه رودخانه کورا واقع شده است و جزو قدیمی ترین و تاریخی ترین مناطق کشور محسوب می گردد . علت ساخت این حمام ها وجود چشمه های آب گرم طبیعی این منطقه می باشد که به وفور یافت می شود. در گذشته نه فقط به منظور درمان بیماری بلکه برای تفریح مورد استفاده قرار می گرفته است و بسیاری از جشنها در کنار آن انجام می شده است . جهانگردان، مورخان و جغرافیدانان معروفی در آثار به جامانده از خود در مورد وجود این چشمه ها سخن گفته اند.

پارک آبی تفلیس (آکوا پارک)

این پارک آبی در سال 2006 و به منظور جذب گردشگر بیشتر در این شهر افتتاح گردید. اگر به دنبال هیجان و سرگرمی هستید این مکان یکی از بهترینهاست . در این پارک انواع سرسره های آبی، استخرهای شنا و… وجود دارد. این پارک رو باز یکی از پارک های آبی محبوب و زیبای برای گردشگران و خود گرجی ها می باشد. ورودی این پارک بسیار ارزان است و در ماههای گرم سال قابل استفاده است . روزانه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد ازظهر قابل باز می باشد.

کلیسای صخره ای گرجستان

این کلیسا یکی دیگر از آثار باارزش و تاریخی شهر است که حدودا بین قرن ششم و هشتم میلادی ساخته شده است و نحوه ساخته آن از گذشته تا حال به صورت یا راز باقی مانده چراکه بنای آن در بالای یک صخره با ارتفاع چهل متری آن هم در بیش از هزار سال پیش محال به نظر میرسد و هیچکس نمی داند راهبان چگونه از این صخره، بالا رفته اند و یا چگونه مصالح ساختمانی را به بالای ستون های آن حمل کرده اند. بومیان منطقه این کلیسا را پلکان بهشت نامیده اند. اطراف کلیسا را مناظر بسیار زیبای طبیعی و جنگلهای سرسبز فرا گرفته لذا پیشنهاد می کنیم بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهید.

پارک ریکه تفلیس (Rike park )

پارک ریکه یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان و مکانهای تفریحی در تفلیس می باشد. و با معماری خاص خود باعث جذب گردشگران زیادی به این منطقه شده است .این پارک دارای دسترسی آسان از طریق پل صلح به محله قدیمی شهر می باشد. این پارک همچنین مجهز به تله کابین بوده و می توانید با تله کابین از قلعه نارلیکا نیز دیدن فرمایید. در طول تابستان توریست های زیادی با نشستن در این پارک از رقص آب با نور پردازی به همراه موسیقی لذت می برند. رزرو هتل آنلاین که با قیمت مناسب باشد حتما در برنامه ریزی سفر باه شما کمک می کند.

پل صلح

در سال 2010 این پل با معماری خاص و منحصر بفرد توسط طراح برجسته ایتالیایی و به دستور شورای شهر تفلیس به منظور متصل نمودن بخش های قدیمی و جدید شهر ساخته شد و به منطقه ای برای گردشگری بدل گردیده است . این پل بر روی رودخانه کورا قرار گرفته که هزینه ساخت آن بسیار بالا بود و بر روی سقف شیشه ای و مرتفع آن ۱۲۰۸ بسته نورانی با طرح‌های مختلف از ۶۰۴۰ لامپ LED نصب گردیده شده که همه اینها منظره بسیار زیبایی را در شب خلق می نمایند .