Menu

زمان مناسب برای خرید بک لینک

زمان مناسب برای خرید بک لینک

اگر اهل دنیای تکنولوژی باشید با وب سایت ها و صفحات اینترنتی آشنایی دارید، اگر این آشنایی در سطحی بالاتر و حرفه ای تر باشد، احتمالا مفاهیمی مانند بک لینک، سئو و طراحی سایت را شنیده اید.

مسئله این است که وقتی وب سایتی را راه اندازی می کنید شما نیاز به تبلیغات دارید تا سایت خود را به همگان معرفی کنید. اما این موضوع چگونه در فضای مجازی که هیچ ماهیت فیزیکی ندارد امکانپذیر خواهد بود؟ در نتیجه هر سایتی می تواند از ترفند هایی استفاده کند تا در گوگل بالا بیابید، اما چرا بالا آمدن در گوگل مهم است؟ چرا همه به دنبال بهترین رتبه برای گوگل هستند؟

خوب توضیحش بسیار ساده است، گوگل بزرگ ترین دایرکتوری جستجو در دنیا است، شما روی دیوایس های هوشمند و کامپیوتر های شخصی هر چیزی را که بخواهید در گوگل جستجو می کنید.

گوگل نیز سایت هایی که قبلا ایندکس کرده است را به شما نمایش خواهد داد، حال فاکتور نمایش و رتبه بندی سایت ها هر ماه و گاهی هر روز دستخوش تغییر می شود.

بک لینک یک روش برای بهبود وضعیت سئوی سایت است.

سئو سایت با خرید بک لینک

وقتی مشتری به یک فروشگاه بک لینک مراجعه می کند، از آن ها چه می خواهد؟

به طور مثال: من صاحب یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی هستم، می خواهیم وب سایتم در کلمه کلیدی "اسباب بازی لگو" در رتبه بالاتری قرار بگیرد و یا این که رتبه اول گوگل برای این کلمه کلیدی را داشته باشم؟ اما آیا به همین سادگی خواهد بود؟

آیا با خرید هر نوع بک لینکی شما به نتیجه مناسب می رسید؟

پروسه زمان خرید و بررسی این دوره زمانی نیز کار آسانی است، زمانی که سایت شما در نتایج گوگل دیده می شود اما رتبه خوبی ندارد، می تواند دوره ایده آلی باشد. مثلا درباره همین کلمه کلیدی که در مثال بالا عرض کردیم، اگر سایت شما در صفحه های دوم، سوم و حتی چهارم است می توانید از گزینه خرید بک لینک استفاده کنید. رپورتاژ آگهی راهی کلاه سفید و مطمئن برای بدست آوردن بک لینک های با کیفیت است.

زمانی خرید بک لینک نتیجه خواهد داد که سایت شما مطالب و محتوای خوبی داشته باشد، بک لینک های طبیعی نیز در این وضعیت به داد شما خواهند رسید.

تفاوتی ندارد که وب سایت شما از چه تکنولوژی استفاده می کند، در نهایت شما وابسته به سئو هستید و باید از اصول گوگل پیروی کنید، در واقع خرید بک لینک می تواند موجب پنالتی شدن و جریمه شدن سایت شما نیز باشد.

نکات مهم حین خرید بک لینک

احتمالا بار ها این سوال برای شما ایجاد خواهد شد که من به عنوان یک وب مستر تازه کار چه زمانی می توانم شروع به خرید بک لینک کنم؟ آیا بک لینک ارزشی خواهد داشت؟

جوابش چند کلمه است، بله و البته بک لینک زمانی ارزش خواهد داشت که از سایت هایی با دامین اتوریتی و پیج اتوریتی مناسب تهیه شود، سایتها بازدید روزانه خوبی داشته باشدن و همین طور ایندکس گوگل آن ها در شاریطم ایده آلی باشد. این طور نیست که به محض خرید یک مرحله و یک دوره بک لینک سایت شما نتیجه می گیرد. این بستگی به پتانسیل سایت و مطالبش خواهد داشت.

این زمانی است که بک لینک را از سایت های اسپم و بدون محتوا تهیه کنید، یعنی سایت هایی که رتبه مناسبی در گوگل ندارند و یا این که در هیچ کلمه کلیدی اثری از آن ها دیده نمی شود.

سایت های وردپرسی و بک لینک

اگر طراحی سایت وردپرسی را بررسی کنید می بینید که برای سئو می توانند بهترین گزینه باشند، البته که سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی نیز در صورت طراحی حرفه ای می توانند به شدت قوی تر از وردپرس عمل کنند. اما در بیشتر مواقع این اتفاق، حداقل در ایران رخ نمی دهد.

مگر این که توسعه دهنده وب شما تمامی اصول را رعایت کند؛ وقتی بک لینک را خریداری می کنید از یک روز تا یک ماه دوره زمانی ایندکس توسط گوگل خواهد بود، یعنی ممکن است پس از یک ماه نیز سایت شما همچنان به لطف این بک لینک ها جابجایی رتبه نداشته باشد.

در نهایت به پاسخ سوال کسانی که می خواهند زمان خرید بک لینک را بدانند، باید عرض کنیم که بهتر است سایت شما حداقل ورودی گوگل و بازدید را داشته باشد.