Menu

به مناسب “روز شیوع” تصاویر، پوستر و محتویاتی دیگر از The Last of Us Part II منتشر شد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، N@ughty Dog هفته گذشته اعلام کرد که در 26 سپتامبر به مناسب "روز شیوع" (Outbreak Day)، محتویاتی جدید از The Last of Us Part II منتشر خواهد کرد.

خب به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی پیش این استودیو با آپدیت‌کردن وبسایت رسمی بازی، از محتویات جدید The Last of Us Part II رونمایی کرد که در ادامه با هم به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

  • اول از همه یک پوستر سیاه و سفید از "جول" در حالی که در جنگل در کنار گرگی مشغول نواختن گیتار است، منتشر شده است. در این پوستر صورت او را نمی‌بینیم ولی با توجه به ریش و پیراهن نمادین او، مطمئنا با "جول" سروکار داریم. این پوستر که The Last of Us: Outbreak Day 2018 نام داشته و توسط "سم ولف کانلی" طراحی شده است، با قیمت 45 دلار در وبسایت رسمی The Last of Us فروخته می‌شود.
  • یک دیسک گرامافونِ 2XLP از موسیقی‌های بازی اصلی که بخش اول آن با 30 قطعه هم‌اکنون و بخش دوم آن در سال 2019 عرضه خواهد شد. طرح هنری این دیسک نیز توسط طراح پوستر "جول"،"سم ولف کانلی" و خب موسیقی آن بدون‌شک توسط "گوستاوو سانتاولالا" (Gustavo Santaolalla) نواخته شده است. این دیسک با قیمت 35 دلار فروخته می‌شود.
  • آواتارهای بسیاری از شخصیت‌های بازی The Last of Us Part II که هم‌اکنون برروی PS4 قابل دانلود هستند. این آواتارها هرکدام 0.49 دلار قیمت دارند ولی هم‌اکنون می‌توانید تا مدتی محدود تمامی آن‌ها را به صورت رایگان به مجموعه خود اضافه کنید.
  • 36 استیکر جدید از "جول"، "الی"، "رایلی"، "کلیکرها" و دیگر شخصیت‌های The Last of Us که به صورت رایگان برای استفاده از طریق iMessage در پلتفرم‌های iOS در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
  • تیشرتی اختصاصی از "الی" که جلوی آن با خالکوبی سرخس "الی" تزئین شده است. این تیشرت‌ها با قیمت 31.63 دلار به فروش می‌رسند.
  • 2 تصویر جدید از The Last of US Part II که می‌توانید به وسیله آن‌ها جلوه‌ای تازه به موبایل، لپ‌تاپ یا تبلت خود ببخشید. در اولین تصویر عنوان The Last of Us: Part II با حروف بزرگ برروی پس‌زمینه‌ای نقش بسته است؛ در تصویر دوم نیز "الی" را درمیان جنگل و اسلحه به دست مشاهده می‌کنیم.
  • در آخر نیز شاهد تمی جدید از "الی" در The Last of Us Part II هستیم. این تم هم‌اکنون برای کاربران PS4 قابل استفاده است.

شایان ذکر است که تمامی آواتارها و تم جدید "الی" تا ساعت 19:30 امروز رایگان خواهند بود و پس از آن با قیمت 0.49 تا 2.99 دلار به فروش خواهند رسید.

در ادامه می‌توانید پوسترها و تصاویر منتشرشده در این رابطه را مشاهده نمایید.

جدا از این موضوع، هم‌اکنون نسخه اول بازی به همراه تمامی DLCها و محتویات اضافه،در فروشگاه PlayStation با تخفیفی ویژه به مناسبت "روز شیوع" قابل خریداری هستند.

بازی The Last of Us part II در تاریخی نامعلوم به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.