Menu

Ghost of Tsushima بر روی آزادی عمل دادن به بازیکنان تمرکز می‌کند

یکی از جنبه‌های زیبایی یک سندباکس بزرگ این می‌باشد که شما قادر هستید به طرق مختلفی به گشت و گذار و سفر بپردازید، اما عناوین جهان باز معمولا تمایلی به بهره‌گیری از محیط‌های خود نداشته و شما را مجبور می‌کنند تا یک نقطه را به صورت محدود دنبال کنید. در این بین، بازی انحصاری سامورایی محور Ghost of Tsushima به شما آزادی کامل در کشف جهانش را ارائه می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، کارگردان هنری Ghost of Tsushima "جیسون کانل" در این مورد می‌گوید:"ما واقعا می‌خواهیم که شما حق انتخاب "هی، آن جنگل بامبوی خوشایندی که آنجاست، من دلم می‌خواهد تا نگاهی به آن بیندازم. می‌خواهم به سمت آن جنگل رفته و ببینم چه چیزی است" را داشته باشید. هیچگونه Waypointی وجود ندارد. هیچ چیزی در بازی وجود ندارد که بگوید"به این قسمت برو و به این جنگل بامبو نگاه کن."

از این نقل و قول به صورت واضح نمی‌توان برداشت کرد که آیا این عنوان Waypointها را به صورت کامل حذف کرده است با نه، اما قطعا بیانگر این است که استودیوی ساکرپانچ می‌خواهد تا بازیکنان آزادی عمل فراوانی برای گشت و گذار در محیط‌های آن داشته باشند. Ghost of Tsushima در تابستان 2020 بر روی PS4 منتشر می‌شود.