Menu

کنسول نسل بعدی مایکروسافت تنها Xbox نامیده می‌شود

نام Xbox Series X از زمان رونمایی از آن در مراسم The Game Awards بر روی تیتر اخبار مختلف به چشم می‌خورد. به محض اعلام این نام توسط مایکروسافت، نوعی دو دستگی بین کاربران به وجود آمده و برخی افراد آن را پسندیده و برخی دیگر آن را گیج‌کننده دانستند.

حال به گزارش پردیس‌گیم، یکی از نمایندگان مایکروسافت در مصاحیه‌ای با وبسایت Business Insider گفته است که کنسول نسل بعدی این شرکت تنها Xbox نامیده شده و Series X نام مدل آن است:

"نامی که ما به نسل بعد انتقال می‌دهیم، در واقع Xbox می‌باشد. و در مراسم The Game Awards شما به واقعیت پیوستن این نام از طریق Xbox Series X را مشاهده نمودید."

علاوه بر این، نماینده‌ی مایکروسافت برای Business Insider توضیح داده است:"اسم Xbox Series X شرایط را برای کنسول‌های آینده‌ی شرکت فراهم می‌کند." از این گفته می‌توان برداشت نمود که غول ردموندی در آینده نیز کنسول‌های متعددی را روانه‌ی بازار خواهد کرد. مایکروسافت کنسول ویدئو گیمینگ خود را از طریق فقط Xbox نام‌گذاری کردن، دچار تحول کرده است. ممکن است در ابتدا این تصمیم کمی غیرمعمول به نظر برسد، خصوصا که اولین کنسول این شرکت نیز Xbox نام داشت. دیدگاه شما در این مورد چیست؟