Menu

بازدید از شهر وان سفر به شهر وان

بازدید از شهر وان سفر به شهر وان

در سفر به شهر زیبای وان فرصت های با ارزشی در انتظار شما است هم می توانید از جاذبه های دینی این مکان بازدید کنید و هم می توانید به طور ویژه غذاهای سنتی این شهر را امتحان کرده و سوغاتی های به یاد ماندنی برای عزیزان خود تهیه کنید. سفر به وان یک تجربه ی فوق العاده برای شما خواهد بود .

شهر زیادی وان یکی از مکان های دیدنی و تفریحی بی نظیر کشور ترکیه است و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان بوده است این شهر دارای مکان های تاریخی ، تفریحی و البته دیدنی بسیاری است که سبب شده است همواره مورد توجه نه تنها گردشگران بلکه باستان شناسان و البته تاریخ دان ها باشد . سفر به این شهر در سال های اخیر به عنوان یکی از اولویت های اول تبدیل شده است زیرا هم جاذبه های دینی بسیاری برای بازدید موجود است و هم امکانات رفاهی بسیار مناسبی در اختیار گردشگران قرار می گید از سوی دیگر لازم به ذکر است که مردم مهمان نواز این شهر همواره استقبال ویژه ای از گردشگران دارند . همین عوامل سبب شده است که امروزه به طور ویژه این بخش به یکی از قطب های اصلی گردشگری در ترکیه تبدیل شود

در سفر خود به شهر زیبای وان در تور وان به شدت پیشنهاد می کنیم غذاهای بی نظیر سنتی این مکان را امتحان کنید . تنوع وسیعی از غذاهای خوشمزه را می توانید در هر یک از رستوران های ویژه ی این شهر می توانید پیدا کنید . برای سفر به شهر زیادی وان فرصت های مختلفی از جمله بهره مندی از تور وان در دسترس شما است. هزینه های سفر به استفاده از تورهای یاد شده بسیار معقول و مناسب است و همچنین گردشگران نیازی برای انجام آمادگی برای سفر نیستند همین عوامل سبب شده است که سفر با استفاده از تورهای موجود به یک گزینه ی ایده آل تبدیل شود.

سفر به شهر رویایی وان با تور وان

به گزارش سفر باتو ، بازدید از این شهر رویایی با استفاده از تورهای ویژه ای که برگزار می شود یک فرصت بی نظیر در اختیار شما است زیرا هم هزینه هی بسیار مناسبی درخواست می شود و هم شما با افرادی قصد سفر را خواهید داشت که تجربه ی کافی را دارند و همین امر سبب شده است که امروزه تورهای مختلفی برای دیدن مکان های تاریخی و تفریحی وان برگزار شود هر کدام از تورهای موجود پیشنهادهای بی نظیری را در اختیار شما قرار خواهند داد. در طول سفر خود به شهر زیبای وان سعی کنید همواره عکس و سلفی های جالبی از خود را ثبت کنید برای این منظور می تواند از یک دوربین حرفه ای استفاده کنید البته امروزه دوربین گوشی های هوشمند نیاز به گونه ای هستند که کیفیت مناسبی دارند. سوغاتی های این شهر را در طول سفر خود و اقامت در این مکان از دست ندهید می توانید از هنرهای دستی مختلفی که توسط مردم بومی این ناحیه تهیه می شود هدیه های با ارزشی برای دوستان و نزدیکان خود تهیه کنید. جالب است بدانید که بازارچه های سنتی مختلفی در شهر وان در انتظار شما است که به طور جدی به فروش هنرهای دستی اختصاص داده شده است.

جاذبه های دیدنی وان

جاذبه های دیدنی بسیار در شهر زیبای وان سبب شده است که هر ساله تعداد بسیار زیادی تور وان برای بازدید از این شهر برگزار شود که همواره مورد انتخاب گردشگران و توریست ها باشد . اگر قصد سفر به این شهر را دارید حتما سعی کنید یک برنامه ی خوبی برای بازدید از مکان های مختلف آن داشته باشید

از جمله مهمترین مکان های دیدنی شهر وان:

• دژ وان : برای ساخت این دژ از سنگ و البته معماری خاصی استفاده شده است به طور تقریب پیش بینی شده است که زمان ساخت آن به قرن 7 قبل از میلاد برمی گردد. کتیبه های مختلفی به زبان های گوناگون در این دژ قدیمی وان موجود است که همواره برای تاریخدان ها و باستان شناسان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است.

• مسجد بزرگ وان : این مسجد که در سال 1844 در اثر یک زلزله به طور ویژه تخریب شد ولی با این وجود بازسازی های مختلفی انجام شد و سال های بسیار متمادی به عنوان یکی از مکان های معروف برای عبادت در شهر وان بوده است. از آنجا که مسیر دسترسی به این مکان بسیار سر راست است به راحتی می توانید از آن دیدن کنید . این یادگاری دوران سلجوقیان هم اکنون به عنوان یکی از مکان های دیدنی وان در نظر گرفته می شود

بازدید از جاذبه های دیدنی وان

بازدید از شهر زیبای وان و همه ی مکان های دیدنی آن نیازمند زمان کافی است به همین دلیل در سفر به این شهر حتما زمان کافی را در نظر بگیرید تا بتوانید از بخش های مختلف این شهر دیدن کنید . به ویژه دریاچه ی به یاد ماندنی این شهر را از دست ندهید . یکی از مهمترین ویژگی های شهر وان این است که هم به وسیله ی کوههای آرارات پوشانده شده و هم یک دریاچه ی زیبای بی نظیر در کنار خود دارد همین امر سبب شده است که شهر حال و هوای بسیار زیبایی داشته . شرایط اقلیمی در این شهر نیز بسیار متغیر است.