Menu

تایید شد: Sony در یک بیانیه اعلام کرد که بازیکنان قادر خواهند بود در Fortnite به صورت کراس-پلی به انجام بازی بپردازند

امروز مدیر عامل شرکت Sony Interactive Entertainment یعنی "جان کودرا" در یک سورپرایز بیانیه‌ای را در وبلاگ Sony منتشر کرد که بر طبق آن بازیکنان PS4 می‌توانند به قابلیت کراس-پلی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، "کودرا" پذیرفت که دارندگان PS4 مدت زیادی است منتظر بازی به صورت کراس-پلی می‌باشند و همچنین از صبور بودن آن‌ها قدردانی کرد. با تمام این اوصاف، شرکت Sony مسیری را برای پشتیبانی از قابلیت کراس-پلی مبنی بر عناوین ترد-پارتی شناسایی کرده است.

اولین قدم در این مسیر، عرضه بتای عمومی و آزاد برای بازی فوق محبوب Fortnite‌ که در آن تمامی بازیکنان بر روی کلیه پلتفرم‌ها قادر خواهند بود با یکدیگر به بازی بپردازند. این پلتفرم‌ها شامل کنسول‌ها، گوشی‌های موبایل و کامپیوترهای شخصی می‌شود.

بر طبق گفته‌های "کودرا"، به وسیله بتای آزاد می‌توان فرصتی را رقم زد تا مطمئن شویم که قابلیت کراس-پلی به بهترین شکل در Playstation پیاده سازی می‌شود.

"به مدت 24 سال ما بهترین تجربه بازی را به طرفداران ارائه داده‌ایم. امروز، با برقراری قابلیت کراس-پلی بین تمامی پلتفرم‌ها می‌خواهیم که تجربه بازی کردن را به سطح جدیدی برسانیم. ما تجزیه و تحلیل‌های زیادی را انجام داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه این قابلیت بر روی Playstation‌ به بهترین نحو صورت گیرد و در آینده نیز بتوان از آن برای ایجاد تعامل گیمرها استفاده کرد."

در انتها لطفا نظرات خود را در مورد بیانیه فوق با ما به اشتراک بگذارید.