Menu

6 عنوانی که انتظار می‌رود در اپیزود جدید State of Play نمایش داشته باشند

کمپانی سونی قرار است تا سال 2019 را با جدیدترین اپیزود سری برنامه‌ی State of Play به پایان برساند و این اپیزود تقریبا 20 دقیقه‌ای فردا ساعت 17:30 پخش می‌شود. در حالی که غول ژاپنی هیچ اشاره‌ای به محتویات برنامه‌ی فردا نکرده است، اما شایعات متعددی در رابطه با آن منتشر شده‌اند. حال به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Pushsquare طی یک مقاله، 6 عنوانی را که انتظار دارد تا فردا عصر در قالب اپیزود جدید State of Play نمایش داشته باشند به اشتراک گذاشته است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Resident Evil 3 Remake

نیازی به اشاره‌ی مجدد نیست که طی چند روز اخیر، شاعات و گزارشات متعددی در رابطه با نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 منتشر شدند و حتی تصاویری از آن بر روی دیتابیس فروشگاه Playstation نیز توسط کاربران کشف شد. از آنجایی که مجری و تهیه‌کننده‌ی The Game Awards آقای "جف کیلی" به صورت رسمی اعلام کرد ماجرای تقابل جیل ولنتاین و هیولای مخوف سری یعنی نمسیس در این رویداد معرفی نمی‌شود، پس تنها بستر باقی‌مانده، اپیزود جدید State of Play است. همچنین، اینسایدر مشهور و معتبر صنعت گیم آقای "دنیل احمد" یا همان حساب کاربری ZhugeEX با انتشار توئیتی مبهم، به این نکته اشاره کرد که تا قبل از رویداد The Game Awards از Resident Evil 3 Remake به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

Ghost of Tsushima

عنوان جهان باز و سامورایی محور استودیوی ساکر پانچ یعنی Ghost of Tsushima برای 18 ماه است که در سکوت فرو رفته و طی این مدت هیچگونه تصویر یا تریلری از آن به اشتراک گذاشته نشده است؛ موضوعی که باعث شد برخی فکر کنند این بازی دیگر بر روی PS4 منتشر نشده و به عنون یکی از لانچ تایتل‌های PS5 روانه‌ی بازار خواهد شد. البته سونی این مورد را تکذیب کرده و تاکید کرد Ghost of Tsushima قطعا بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. حال مدتی پیش، کمپانی سونی، پلی لیست کانال Playstation بر روی یوتیوب را آپدیت کرده و در این آپدیت جدید، اپیزود قبلی State of Play و تریلرهای قبلی Ghost of Tsushima به چشم می‌خورند. بنابر همین دلایل انتظار داریم تا فردا نمایش جدیدی از Ghost of Tsushima را تماشا کرده و حتی تاریخ عرضه‌ی آن نیز مشخص گردد.

Dreams

استودیوی Media Molecule مدتی قبل عنوان Dreams را از حالت دسترسی زودهنگام(Early Access) خارج کرد، به این معنی که اعلام زمان عرضه‌ی بازی تقریبا قطعی است. علاوه بر این، یکی از خرده‌فروشی‌های انگلیس نیز اخیرا این بازی را برای عرضه در تاریخ 14 فبریه‌ی 2020 لیست کرده است، تاریخی که منطقی به نظر می‌رسد. احتمال می‌رود که فردا، ما اطلاعات جدیدی از بخش داستانی و تک نفره و دیگر محتویات بازی نیز دریافت کنیم.

The Last of Us Part 2

چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که جدیدترین ساخته‌ی استودیوی محبوب ناتی‌داگ در خرداد ماه بر روی‌ PS4 منتشر می‌شود. شاید دلیلی که باعث می‌شود تا The Last of Us Part 2 در این لیست جای گیرد، تصمیم سونی برای هر چه بیشتر تبلیغ کردن بازی و تلاش برای عدم فراموشی آن توسط کاربران باشد. البته نباید توقع انتشار تریلری طولانی را داشته باشیم، اما تیزری کوتاه محتمل است.

Untitled Goose Game

این عنوان یکی از پدیده‌های سال 2019 بود و می‌تواند تا قبل از پایان این سال بر روی‌ PS4 عرضه شود. لیست تروفی‌های Untitled Goose Game نیز بر روی سرورهای سونی ظاهر شده است، موضوعی که اعلام تاریخ انتشار ورژن PS4 را حتمی می‌کند. این احتمال می‌رود تا فردا اعلام شود که بعد از State of Play، این عنوان بلافاصله از طریق فروشگاه Playstation در دسترس قرار گیرد. حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، به نظر نمی‌رسد که خیلی از انتشار نسخه‌ی‌ PS4 دور باشیم.

Iron Man VR

مدتی می‌شود که اخبار جدیدی در رابطه با Marvel's Iron Man VR منتشر نشده است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا تریلر جدیدی از این عنوان واقعیت مجازی ببینیم. شاید سونی می‌خواهد ساخته‌ی Camouflaj را در جریان رویداد کریسمس روانه‌ی بازار کند تا آمار فروش PS VR را هم بهبود ببخشد.

حال که به پایان مقاله رسیدیم، شما عزیران نیز می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات در میان بگذارید.