Menu

به صورت رسمی تایید شد: نسخه‌ی جدید فرنچایز Bioshock در دست توسعه می‌باشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، ناشر سری بازی‌های Bioshock یعنی کمپانی 2K Games به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی جدید آن در دست توسعه می‌باشد و این بار، کارگردان افسانه‌ای نسخه‌های قبل یعنی "کن لوین" در راس روند توسعه قرار ندارد. همراه با معرفی نسخه‌ی جدید بایوشاک، 2K به صورت رسمی اعلام کرد که استودیوی داخلی جدیدی به نام Cloud Chamber را نیز تاسیس کرده است و همین استودیو، وظیفه‌ی ساخت Bioshock جدید را بر عهده دارد.

اما متاسفانه باید گفت که این بازی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. در جریان جلسه‌ی مطبوعاتی 2K، مشخص شد که بایوشاک جدید برای چند سال آینده در دست ساخت خواهد بود. به بیان بهتر، این عنوان در نسل بعد و بر روی کنسول‌های نسل نهمیِ PS5 و Xbox Scarlett منتشر خواهد شد.

جزئیات چندانی از این عنوان در دسترس نیست و مشخص نیست که دنباله‌ی مستقیمی بر نسخه‌های قبلی بوده یا قرار است تا داستانی کاملا جدید را بازگو کند. همین قدر می‌دانیم که رهبری این پروژه بر عهده‌ی عضو با سابقه‌ی استودیوی Fraxis(توسعه‌دهندة‌ی سری بازی‌های Civilization و XCOM) یعنی "کلی گیلمور"(Kelley Gilmore) می‌باشد و چندین عضو کلیدی از کارمندانی که بر روی نسخه‌های قبلی کار کرده‌اند نیز بازخواهند گشت.

آنطور که از شواهد پیداست هنوز فاصله‌ی زیادی حتی با معرفی Bioshock جدید داریم و 2K آن را برای عرضه بر روی کنسول‌های نسل بعد در نظر گرفته است. در پایان دیدگاه شما در این مورد چیست؟ آیا عدم حضور "کن لوین" تاثیر زیادی بر توسعه‌ی جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی شوتر اول شخص می‌گذارد؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.