Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 521، 522 و 523: از نردبان‌های پر دردسر در Death Stranding تا جایگزینی یک طوطی به جای آرتور مورگان در Red Dead Redemption 2

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 500 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان را برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 521: این اپیزود با James Bond 007: Bloodstone شروع می‌شود، جایی که بدن یکی از دشمنان کشته شده درون محفظه‌ای گیر کرده و تنها پایش بیرون مانده است. در Forza Horizon 4 یکی از اتوموبیل‌ها پس از برخورد به یک مانع، بر روی هوا شروع به چرخیدن می‌کند. در Modern Warfare مکان اسنایپرها را پیدا کرده و همگی را راهی دیار باقی می‌کنیم. برویم پیش دوست قدیمی‌مان Rainbow Six Siege، جایی که باید از خود بپرسیم چرا و چگونه. مقدم Death Stranding به Highlight Reel را خوش‌آمد می‌گوییم. در اولین قسمت متوجه می‌شویم که با کمی تلاش، می‌توانیم موتور سم را حتی از روی نردبان عمودی نیز عبور دهیم. در قسمت دوم بلند بودن نردبان و جایگذاری بد آن کار دستمان می‌دهد. توی قسمت قبل در حال بالا رفتن از نردبان بودیم که بلا سرمان آمد، حال در این قسمت در حال پایین آمدن از آن گرفتاری جدید رخ می‌دهد. در پارت بعدی و با سختی با موتور از صخره بالا می‌آییم. در آخرین کلیپ مربوط به جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما" شاهد غیب شدن کوه‌ها و گیر کردن سم بر روی هوا هستیم. در نسخه‌ی PC بازی Red Dead Redemption 2 حالت گردن و دست‌های آرتور مورگان به طرز عجیی خنده‌دار می‌گردد. پرونده‌ی این اپیزود با جدیدترین محصول استودیوی توانمند راک‌استار به پایان می‌رسد، جایی که سقوط آزاد و بی‌پایان جناب آرتور مورگان را به نظاره می‌نشینیم.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 522: این قسمت با یار همیشگی‌مان Rainbow Six Siege آغاز می‌گردد، جایی که تار و مار شدن اعضای تیم حریف آن هم فقط به وسیله‌ی هدشات را تماشا می‌کنیم. لانچ ورژن PC بازی Red Dead Redemption 2 باعث انتشار انواع مادهای گوناگون برای این عنوان نیز شده است؛ در یکی از جالب‌ترین موارد شاهد جایگزنی یک طوطی به جای آرتور هستیم. در ادامه یک انتقام‌گیری خفن در Modern Warfare را می‌بینیم. در یکی دیگر از پارت‌های بازی، شلیک به آسمان باعث تاریک شدن هوا می‌گردد. چه کسی گفته است که نمی‌توان به جای اسنایپر، از شات گان برای فواصل دور استفاده کرد؟ در ادامه Death Stranding را داریم که هر جوری که هست با موتور از روی نردبان عبور می‌کنیم. این قسمت با Jurrassic Park Evolutions به پایان می‌رسد، جایی که یکی از موجودات بازی دچار پدیده‌ی باگ گرفتگی شده است.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 523: این اپیزود با GTA Online شروع می‌شود، جایی که چندین پرش محسابه شده و تماشایی را مشاهده می‌کنیم. در Star Wars Battlefront 2 چندین دشمن کشته شده دچار پدیده‌ی باگ‌گرفنگی شده‌ و بر روی هوا معلق مانده‌اند. در Red Dead Redemption 2 توسط دشمنان به طرز عجیبی غافلگیر می‌شویم. در Death Stranding موتور سم بر روی هوا پارک شده است. در قسمت آخر جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما" به طرز هوشمندانه و با مهارت از سقوط به ته دره جان سالم به در می‌بریم. در Modern Warfare شاهد بازی تنیس آن هم با جایگزنی چاقو به جای توپ هستیم. در Star Wars Jedi Fallen Order شاهد استفاده‌ی جالبی از‌ Force می‌باشیم. در پارت محصول جدید EA گاهی اوقات برای حل معماها باید برعکس شد. داستان اپیزود 523 با Star Wars Jedi Fallen Order به پایان می‌رسد، جای که پروتاگونیست بازی به صورت نشسته به انجام حرکات موزون می‌پردازد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید اپیزودهای 518، 519 و 520 را در این لینک تماشا کنید.