Menu

Xbox One به زودی از موس و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد

ریس بخش Xbox یعنی "فیل اسپنسر" در آخرین قسمت از برنامه Inside Xbox اعلام کرد که سرانجام پشتیبانی از موس و کیبورد به Xbox One خواهد آمد. بازی MMO و رایگان Warframe اولین عنوانی خواهد بود که در ماه اکتبر این ویژگی از طریق برنامه Xbox Insider برروی آن امتحان خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon، پشتیبانی از موس و کیبورد در آینده نزدیک برای پیاده‌سازی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. "اسپنسر" تاکید کرد که این ایده برای ارائه تجربیاتی جدید توسط Xbox One طراحی شده است و آن‌ها تصمیم ندارند این ویژگی را برروی تمامی بازی‌های Xbox One اجرا کنند.

"نباید انتظار داشته باشید که تمامی بازی‌های پلتفرم Xbox One از موس و کیبورد پشتیبانی کنند. استفاده از این ویژگی به انتخاب و نظر توسعه‌دهنده بستگی دارد. "

"این ابزاری برای توسعه‌دهندگان است. بعضی از بازی‌ها هستند که به موس و کیبورد نیاز دارند و به همین دلیل برروی کنسول‌ها عرضه نشده‌اند؛ اگر ما بتوانیم چنین ابزاری را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهیم، شاهد بازی‌های این چنینی بیشتری برروی Xbox One خواهیم بود. "

"اسپنسر" گفت که موس و کیبوردهای فعلی مشتریان که از درگاه USB برخوردارند، با Xbox One سازگار خواهند بود. هم‌چنین وی شایعات پیشین مبنی بر همکاری آن‌ها با Razer برای تولید یک موس و کیبورد اختصاصی را تایید کرد. هنوز مشخص نیست این ویژگی چه زمانی به صورت کامل در دسترس قرار خواهد گرفت ولی به گفته Microsoft در جریان X018 در ماه نوامبر اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.