Menu

Resident Evil 3 Remake در مراسم The Game Awards معرفی نمی‌شود

بعد از اینکه نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 با انتشار این تصاویر بر روی فروشگاه Playstation لو رفت، بسیاری احتمال دادند که رونمایی رسمی از این عنوان مورد انتظار طی مراسم The Game Awards در هفته‌ی آینده انجام می‌شود. هر چند که بر اساس گفته‌های مجری و تهیه‌کننده‌ی این رویداد آقای "جف کیلی"(Geoff Keighley) این موضوع حقیقت ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، طی پرسش و پاسخ جدیدی بر روی Reddit، آقای کیلی اعلام کرد که Resident Evil 3 Remake در مراسم The Game Awards حضور نخواهد داشت:"هیچ برنامه‌ای برای Resident Evil 3 طی این رویداد وجود ندارد و از ابتدا نیز وجود نداشت. بسیاری از این شایعات کاملا اشتباه می‌باشند. هیچ چیزی در ارتباط با مراسم ما تا این لحظه فاش نشده است."

به نظر می‌رسد بیانیه‌ی کیلی به این معنی است تصاویری که از نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 کمی قبل‌تر فاش شدند، اشتباه بوده و این بازی در دست توسعه قرار ندارد. البته شاید منظور او دیگر شایعات و گزارشات می‌باشد که طی مدت اخیر به اشتراک گذاشته شدند. همیشه در این زمان از سال، شایعات زیادی با محوریت عناوینی که در The Game Awards معرفی می‌شوند، در فضای اینترنت دست به دست می‌شوند. این نکته که هنوز هیچ چیزی در ارتباط با مراسم امسال فاش نشده خبر بسیاری خوشی است. دیدگاه شما در این مورد چیست؟