Menu

گزارش: Resident Evil 8 برای کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett در دست ساخت قرار دارد

بر اساس شایعه‌ای جدید، طرفداران فرنچایز Resident Evil تا عرضه کنسول‌های نسل بعدی شاهد نسخه بعدی رسمی این سری نخواهند بود. به عبارت دیگر احتمالاََ فاصله زمانی زیادی تا عرضه بازی اصلی بعدی وجود دارد و نمی‌دانیم این بار Capcom یک عنوان اکشن-ترسناک خواهد ساخت و یا این که شاهد یک بازی در ژانر ترس-بقاء خواهیم بود. منطقی به نظر می‌رسد که Resident Evil 8 در مراحل اولیه توسعه باشد و چندین سال تا انتشار آن فاصله داشته باشیم چرا که Capcom در حال حاضر بر روی پروژه Resident Evil Resistance که یک عنوان چندنفره است کار می‌کند و از طرفی شایعات قوی مبنی بر عرضه Resident Evil 3 Remake در سال 2020 وجود دارد، بنابراین عرضه زودهنگام Resident Evil 8 بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم، شایعات جدید از سمت منبعی با نام Evil VR منتشر شده است که ادعا می‌کند بازسازی Resident Evil 3 آخرین بازی از این سری می‌باشد که بر روی PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌‎گیرد. همچنین در گزارشات آمده است که Resident Evil 8 همیشه یک عنوان نسل بعدی برای Capcom بوده و این پروژه از ورژن جدید RE Engine استفاده می‌کند که بهبودهای مختلفی داشته است.

چندی پیش نیز تصاویری از Resident Evil 3 Remake بر روی دیتابیس فروشگاه Playstation قرار گرفت. طی این تصاویر لو رفته، ما شاهد کارکترهایی چون پروتاگونیست بازی جیل ولنتاین، کارلوس الیویرا و هیولای مخوف این بازی یعنی Nemesis هستیم. در این میان، چهره‌ی Jill Valentine از طراحی کاملا جدیدی بهره برده است. انتظار می‌رود در مراسم TGA 2019 از این عنوان رونمایی شود.

نظر شما در این باره چیست؟