Menu

بسته‌ی الحاقی Dead Living Zombies و حالت +New Game هم اکنون برای Far Cry 5 در دسترس هستند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، بسته‌ی الحاقی داستانی زامبی محوری با نام Dead Living Zombies به همراه حالت +New Game که درخواست زیادی برای آن صورت گرفته بود، هم اکنون برای عنوان Far Cry 5 در دسترس است. بسته‌ی الحاقی ذکر شده قرار است تجربه‌ای هیجان انگیز را مانند فیلم‌های کلاسیک آخرالزمانی ارائه بدهد. نابود کردن و هدشات کردن زامبی‌ها همیشه در اکثر بازی‌ها جذاب بوده و به نظر می‌رسد که در Dead Living Zombies هم قرار است همین روند ادامه پیدا کند. اگر دوست دارید با این بسته‌ی الحاقی بیشتر آشنا شوید، می‌توانید ویدئوی 17 دقیقه‌ای وب سایت IGN از گیم پلی این بازی را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

داستان Dead Living Zombies در یکی از فیلمنامه‌های عجیب و غریب یک کارگردان اتفاق می‌افتد و قرار است بازیکنان را به چالش‌های بزرگی مانند زنده ماندن در مقابل تعداد زیادی از زامبی‌ها و در محیطی گوناگون و متنوع دعوت کند. محیط بازی شامل مکان‌هایی همچون پایگاه‌های نظامی، زمین‌های کشاورزی و مکان‌های شهرک مانند می‌شود. این بازی به صورت تکنفره و Co-op به همراه دوستان قابل بازی است که باید در آن ماموریت‌های خطی را انجام بدهید، البته این ماموریت‌های خطی در خود مقدار بسیار زیادی هیجان و اکشن بدون توقف دارند و همچین روایت داستانی بازی نیز بسیار عالی و مستمر است.

در همین حال، بخش +New Game نیز به شما اجازه می‌دهد تا با تمام مواردی که در بخش کمپین بازی جمع آوری کرده‌اید، دوباره بخش کمپین را شروع کنید و بتوانید به راحتی دشمنانتان را از بین ببرید. در حقیقت هر مقدار پول، وسایل نقلیه، لباس، اسلحه، موارد نایاب و امتیازی که درون بازی جمع آوری کرده‌اید، از ابتدای حالت +New Game به صورت کامل در دسترس می‌باشد. همچنین این امکان برایتان وجود دارد تا بتوانید هرچند بار که خواستید بخش کمپین بازی را انجام دهید و آن را به پایان برسانید. اکنون می‌توانید حسابی به جمع آوری آیتم‌ها بپردازید تا بتوانید تبدیل به یک هیولای قاتل محار نشدنی شوید.

البته لازم به ذکر است گه اگر دنبال یک چالش سخت‌تر و جدیدتر در بخس +New Game هستید، نباید نگران باشید. زیرا که Ubisoft یک حالت سختی جدید را با نام Infamous برای شما تدارک دیده است که در آن هوش مصنوعی دشمنان شما بسیار قوی‌تر شده و مقدار سلامتیشان هم بسیار بالاست. شما با پایان بازی در این درجه‌ی سختی می‌توانید یک لباس جدید با نام spiffy Rook به دست آورید.

تمام موارد گفته شده هم اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس هستند. ما پیش از این عنوان Far Cry 5 را مورد نقد و بررسی قرار دادیم و به آن نمره‌ی 8.5 را اعطا کردیم.