Menu

مایکروسافت می‌خواهد با Xbox Scarlett سونی را غافلگیر کند

تا به حال چندین بار کیت توسعه‌ی PS5 را در تصاویر مختلفی که در سطح اینرتنت منتشر شده‌اند، مشاهده کرده‌ایم. اما تاکنون گزارشاتی معتبر و یا شایعات مختلفی در رابطه با کیت توسعه یا Dev Kit اکس باکس بعدی به اشتراک گذاشته نشده‌اند؛ کنسولی که نام رمزی آن Project Scarlett می‌باشد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، بر اساس گفته‌های ادیتور ارشد The Verge آقای "تام وارن" دلیل این موضوع این است که افراد زیادی به کیت توسعه‌ی Scarlett دسترسی ندارند.

هنگامی که بر روی توئیتر از آقای وارن درباره‌ی کیت توسعه‌ی Xbox Scarlett سوال پرسیده شد، او در پاسخ گفت:

"افراد کمی به کیت توسعه‌ی Xbox Scarlett دسترسی دارند و آن‌ها هنوز به مراحل پایانی توسعه‌ی این کیت نزدیک نشده‌اند. به همین دلیل است که شما مواردی نامعقول و پوچ را در مورد آن می‌شنوید؛ چیزهایی مثل قدرتمند نبودن و از این دست. این بار، مایکروسافت می‌خواهد سونی را غافلگیر کند."

توئیت آقای وارن جالب توجه می‌باشد و شاید چشم‌اندازی در رابطه با قدرت سخت‌افزاری Xbox بعدی را به اشتراک بگذارد. بر هیچ کس پوشیده نیست که مایکروسافت در اوایل نسل هشتم از کمپانی سونی و کنسول PS4 شکست خورده و از رقابت جا ماند.

اختمالا هدف وارن از گفتن "این بار مایکروسافت می‌خواهد سونی را غافلگیر کند" این است که غول ردموندی مقصد دارد تا حداقل رقابت نزدیکی در اوایل نسل نهم با رقیبش داشته باشد.

از دیدگاهی دیگر و طبق گزارشات مختلف، کیت توسعه‌ی PS5 برای بسیاری از استودیوها ارسال شده است و اگر مایکروسافت هنوز در حال تکمیل موراد مختلف کنسول نسل بعدی خود می‌باشد، پس سونی می‌تواند یک برتری زود هنگام را به دست آورد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟