Menu

کوجیما: اکنون Death Stranding یک بازی کاملا جدید است

هیدئو کوجیما طی رویداد Tokyo Game Show 2018 در پنل PlayStation سخنرانی طولانی داشت که راجع به Death Stranding و فرایند توسعه آن صحبت کرد. اول از همه، او از دیدن جمعیت زیاد مردم در پنل سوپرایز شد که احتمالا موردانتظارترین هم بود و به همین دلیل چنین اتفاقی افتاد.

به گزارش پردیس گیم، کوجیما در رابطه با وضعیت ساخت بازی گفت: "فعلا در مرحله‌ای به سر می‌بریم که من تمام روز کنترلر در دست دارم و حین تجربه بازی، عناصر جدیدی را به آن اضافه و اصلاح می‌کنم. توسعه این عنوان به خوبی پیش می‌رود. این یک بازی کاملا جدید است. همه چیز طبق برنامه بوده اما یک مسئله‌ای وجود دارد."

او توضیح داد که چرا فرایند توسعه بازی از انتظارات وی کندتر پیش می‌رود:

"به دلیل اعتصاب صداگذاران بازی‌های ویدیویی و قراردادشان با SAG-AFTRA که در سال 2016 آغاز شد و تا یک سال طول کشید، من نمی‌توانستم با نورمن ریدوس و مدز میکلسن در آن بازه زمانی کار کنم بنابراین هنوز بخش‌هایی وجود دارند که در حال ضبط هستند."

وی همچنین در رابطه با جدیدترین تریلر بازی گفت: "وقتی شخصیت تروی بریکر، ماسک خود را بر می‌دارد و آن را به سمت زمین می‌گیرد، انسان‌هایی از گِل بیرون می‌آیند. یکی از آن‌ها من هستم. شما باید یکی از شخصیت‌ها را ببینید که عینک دارد و آن من هستم."

Death Stranding در تاریخ نامشخصی به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. کوجیما طی این سخنرانی هیچ تاریخ انتشاری را تایید نکرد بنابراین فعلا باید منتظر باشیم.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.