Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Star Wars Jedi Fallen Order؛ عنوانی که انتظارش را می‌کشیدیم

از سال 2013 که EA حق امتیاز ساخت بازی‌های Star Wars را دریافت کرد، فقط 2 بازی Battlefront ساخته شدند که هردو دارای یک بخش داستانی کوتاه و صرفا اضافه بودند. اکنون استودیوی Respawn با ساخت Jedi: Fallen Order قصد ارائه یک تجربه تک‌نفره داستانی خوب و راضی کننده را دارد و زمان آن رسیده تا ببینیم توانسته به این هدف برسد یا نه.

در ادامه می‌توانید نگاهی به خلاصه برخی نقدها بیندازید. در صورت انتشار نمرات بیشتر و تغییر در میانگین نمرات، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

Gamers Heroes: 100/100

"Jedi: Fallen Order درست مثل کاری که Arkham Asylum با بازی‌های Batman کرد، معیار جدیدی برای عناوین Star Wars شده است. این بازی نه تنها یک عنوان عالی از Star Wars محسوب می‌شود، بلکه بهترین بازی سال است."

IGN: 90/100

"Star Wars Jedi: Fallen Order تمام زمان‌های از دست رفته‌ای که شاهد یک بازی تک‌نفره اکشن ماجراجویی و داستانی از این سری نبودیم را جبران می‌کند و بازگشت باشکوه Jedi است."

MMORPG.com: 90/100

"من به‌شدت از تجربه Star Wars Jedi: Fallen Order لذت بردم. مبارزات احساس بسیار خوبی دارند، هر چند که ممکن است تکراری شوند و گیم‌پلی شمشیر لیزری یکی از بهترین‌ها در یک بازی از Star Wars است. جنبه‌های زیادی از Jedi: Fallen Order را دوست داشتم و امیدوارم در آینده چیزهای بیشتری از Respawn ببینیم. فعلا فکر می‌کنم این همان بازی از Star Wars است که منتظرش بودیم."

Guardian: 80/100

"Jedi: Fallen Order در احیای مجدد یکی از ژانرهای بسیار دوست‌داشتنی Star Wars که دل‌مان برای آن تنگ شده بود، کار خود را به‌طور دقیق انجام می‌دهد. این بازی به سطح انتظارات می‌رسد اما سپس همانجا متوقف می‌شود و فراتر نمی‌رود چراکه مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و ماجراجویی‌هایی دارد که به‌طور ویژه جذاب و تازه نیستند ولی این حس را می‌دهند که از آن کهکشان دور و خاص آمده‌اند."

GameSpot: 80/100

"درست است که Fallen Order برخی ویژگی‌ها را از سایر بازی‌های اکشن قرض گرفته، اما این اجزا در مبارزات، طراحی محیط و داستانی جالب دست به دست یکدیگر می‌دهند تا آنچه دنیای Star Wars را شایسته بارها بازگشت به خودش می‌کند را بسازند. حتی با وجود برخی مشکلات، Fallen Order نمایان‌گر یکی از رضایت بخش‌ترین عناوین Star Wars در سال‌های اخیر است."

Power Unlimited: 78/100

"با نگاهی به گیم‌پلی می‌فهمیم که Jedi: Fallen Order چندان هم اصیل و اوریجینال نیست اما به شما انگیزه لازم برای ادامه بازی کردن را می‌دهد و قطعا تا زمان عرضه Rise of Skywalker شما را مشغول نگه می‌دارد."

USgamer: 70/100

"Star Wars Jedi: Fallen Order به‌سختی خود را برای تبدیل شدن به بهترین بازی اکشن سال نزدیک می‌کند اما به دلیل مشکلاتی در ریتم داستانی و مشکلات فنی زیاد، کم می‌آورد. در هر حال، این اولین قدم برای ورود به جهانی بزرگ‌تر در فرانچایزی است که از زمان خریداری توسط EA با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند."

میانگین نمرات نسخه PS4 در متاکریتیک: 84 از 20 نقد

میانگین نمرات نسخه PC در متاکریتیک: 90 از 11 نقد

میانگین نمرات نسخه Xbox One در متاکریتیک: 85 از 10 نقد

نمرات بین پلتفرم‌های مختلف پراکنده هستند و شاید OpenCritic منبع بهتری برای متای این بازی باشد: