Menu

Rockstar Games برای ساخت یک بازی جهان‌باز نیرو استخدام می‌کند

به‌نظر می‌رسد سازنده بازی‌هایی مثل Grand Theft Auto و Red Dead Redemption یعنی Rockstar Games پیش از انتشار کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett در سال آینده، قصد بهبود نیروها و تعداد کارمندان خود را دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، دفتر این استودیو در بریتانیا که با نام Rockstar North شناخته می‌شود، برای بخش‌های مختلف و متنوعی نیرو استخدام می‌کند. بیش از 30 موقعیت در حال حاضر برای استخدام نیروی جدید آزاد هستند و شامل قسمت‌هایی مثل آرتیست، انیماتور و برنامه‌نویس می‌شوند. نکته جالب‌تر، چیزی است که توضیحات این بخش‌ها به آن اشاره دارند.

در خلاصه بخش برنامه‌نویس سیستم‌های انیمیشن آمده که Rockstar به دنبال کمک "برای توسعه سیستم‌های پیشرفته انیمیشن برای بازی‌های جهان‌باز بزرگ شخصیت‌محور" است. این به‌طور واضح اشاره می‌کند که Rockstar دوباره به دنبال ساخت بازی جهان‌باز است که البته با توجه به تاریخچه این استودیو چندان باعث تعجب نیست. در هر حال به‌نظر می‌رسد این توضیحات اشاره به یک بازی جدید از سری Grand Theft Auto است که بسیاری از طرفداران همین انتظار را دارند.

البته در هیچ‌یک از توضیحات سایت Rockstar ساخت یک بازی جدید از GTA تایید نشده اما تمام شواهد به همین موضوع اشاره دارند. پس از موفقیت عظیم و خاص Grand Theft Auto V، به‌راحتی می‌توان حدس زد که ششمین نسخه اصلی از این سری بزرگ در دست ساخت است. حتی اگر نیروهای استخدامی جدید Rockstar برای بازی بعدی Grand Theft Auto نباشند، در هر حال مطمئن هستیم روزی یک نسخه جدید از این سری برای نسل نهم کنسول‌ها ساخته خواهد شد.

به احتمال زیاد باید مدت زیادی منتظر باشیم تا خبرهایی از پروژه جدید Rockstar بشنویم.