Menu

تماشا کنید: مقایسه‌ی گرافیک بازی Death Stranding بر روی PS4 و PS4 Pro

هفته‌ی گذشته بود که وبسایت Digital Foundry که بخاطر مقایسه‌ی عملکرد فنی بازی‌ها(گرافیک، نرخ فریم و…) بر روی پلتفرم‌های مختلف شناخته‌ می‌شود، با انتشار ویدئویی به بررسی عملکرد فنی بازی Death Stranding بر روی کنسول PS4 PRO پرداخت. طبق گفته‌های دیجیتال فاندری، این موضوع کاملا منصفانه است که Death Stranding را بنچمارکی جدید برای کنسول‌های نسل هشتم بدانیم. اما در انتهای نسل هشتم، کنسول پایه‌ی PS4 چگونه در اجرای جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما" عمل می‌کند؟

در مقایسه با با دیگر عنوانی که با موتور Decime پیدا کرده است یعنی Horizon Zero Dawn، جدیدترین محصول Kojima Productions نیز به تعادلی چشمگیر بین کنسول‌های پایه و میان نسلی دست پیدا کرده است. اصلی‌ترین فاکتور تفاوت بین PS4 و PS4 PRO رزولوشن یا دقت تصویر نیتیو می‌باشد. Death Stranding بر روی کنسول PS4 با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود، در حالیکه Pro این بازی را رزولوشن 2160p و به صورت چکبورد پردازش می‌کند.

باید گفت که کنسول PS4 تجربه‌ی کاملی از Death Stranding را به بازیکنان ارائه می‌دهد. هر دو نسخه‌ی بازی با نرخ فریم 30 اجرا می‌شوند و در حالیکه گاهی اوقات افت فریم دیده می‌شود، اما هر دو کنسول تقریبا عملکرد مشابهی در این زمینه دارند و حتی آپدیت شماره‌ی 1.04 نیز با هدف بهبود کاهش نرخ فریم در برخی لحظات منتشر شده است. در واقع، در برخی صحنه‌های بسیار بسیار محدود، شاید PS4 عملکرد بهتری نسبت به PRO از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده توسط وبسایت Digital Foundry را در زیر تماشا کنید. Death Stranding در اوایل تابستان 2020 بر روی PC و از طریق هر دو فروشگاه استیم و اپیک در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه