Menu

کارگردان God of War احتمالا به بازی جدیدی اشاره می‌کند

کوری بارلاگ به عنوان کارگردان جدیدترین نسخه از سری God of War، احتمالا در توئیتر قصد اشاره به چیزی را دارد که باعث شده طرفداران حدس بزنند به‌زودی شاهد رونمایی از یک بازی جدید خواهیم بود. برخی از پیام‌های رمزی ظاهرا به معرفی یک بازی یا پروژه جدید اشاره دارد، گرچه تعدادی این نظر را داشته‌اند که بارلاگ به سمت جدید خود در استودیوی سانتا مونیکا اشاره می‌کند.

به گزارش پردیس گیم، توئیت جدید کوری بارلاگ که باعث ایجاد تمام حواشی شده را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید. این توئیت شامل تعدادی نقطه و خط تیره و نوشته "پایان انتقال" می‌شود. بخش زیادی از دنبال کنندگان بارلاگ بعد از این توئیت شروع به حدس و گمانه‌زنی درباره هدف بعدی او کردند.

به غیر از این توئیت، بخش‌های دیگری از حساب بارلاگ در توئیتر هم تغییراتی داشته تا بیشتر از اتفاق افتادن چیزی جدید مطمئن شویم. عکس پروفایل او حالا یک ماهواره را نشان می‌دهد و تصویر کاور آن هم ستاره‌ها را به نمایش می‌گذارند.

با توجه به Gematsu و سایر افرادی که کدهای مخفی درون پیام‌ها را رمزگشایی کردند، نقطه‌ها و خط تیره‌های موجود در پیام به "SIE" ترجمه می‌شوند (Sony Interactive Entertainment). بخش بیوی توئیتر بارلاگ هم جمله مشابه "55HSIE" را نوشته است.

با توجه به اینکه "SIE" به احتمال زیاد همان Sony Interactive Entertainment است، ممکن است بارلاگ به سمت جدید خود اشاره داشته باشد.

البته در گذشته استودیوی سانتا مونیکا مشغول کار روی یک بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی بوده اما آن پروژه لغو شد. بارلاگ بعد از انتشار God of War گفته بود به کار روی چیزی جدید علاقه‌مند است بنابراین تعدادی از طرفداران حدس می‌زنند استودیوی سانتا مونیکا به غیر از God of War، روی یک بازی جدید دیگر هم کار می‌کند.