Menu

Warface هم اکنون به صورت رایگان بر روی PS4 در دسترس است

4 ماه پیش بود که مشخص شد عنوان Warface، ساخته دست استودیوی Crytek و منتشر شده توسط My.com، قرار است برای کنسول‌ها منتشر شود. همانطور که از یک عنوان F2P انتظار می‌رود، دانلود این بازی کاملا رایگان است و به شما اجازه می‌دهد به همراه دوستانتان بر روی کنسول در گروهی از Raid‌های co-op قرار گرفته و به مبارزه با هیولا‌های بد قواره، Undead‌ها و دیگر موجودات، در حالی که به دنبال نابود کردن فرقه Blackwood هستید، بپردازید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، طبیعتا به عنوان یک بازی FPS، یک حالت PVP در بازی برای شما به منظور آزمودن مهارات‌هایتان در مقابل دیگر بازیکنان وجود دارد که دارای 6 حالت در بین 19 نقشه خواهد بود. این عنوان به سرعت این موضوع را برجسته می‌کند که موفقیت در هر دو حالت PVP و PVE نیازمند همکاری تیمی و تعادلی از کلاس‌های سربازان موجود در تیمتان است.

در هنگام تجربه Warface، شما یکی از 4 کلاس موجود در بازی را انتخاب خواهید کرد که هر کدام دارای تجهیزات،‌مهارت‌ها و توانایی‌های مخصوص به خود هستند. این کلاس‌ها تنفگدار (Rifleman)، تک تیرانداز (Sniper)، پزشک (Medic)، مکانیک (Engineer) نام دارند. طبیعتا، شما می‌توانید یکی از این کلاس‌ها را انتخاب کرده و تجهیزات آن‌ را تغییر دهید. همچنین این عنوان تعدادی محتوای پس از عرضه را طبق برنامه‌هایی در سال 2019، دریافت خواهد کرد. هم اکنون 4 بسته الحاقی برای بازی در دست ساخت قرار دارد، این بسته‌ها Raid‌ها و حالت‌هایی کاملا جدید که شامل یک حالت بتل رویل نیز می‌شود را به همراه 40 نقشه جدید به بازی اضافه می‌کنند.

همچنین Warface در هنگام عرضه دارای 4 بسته اغازگر خواهد بود که در تمام تقابل‌ها به شما کمک خواهند کرد. هر کدام ار این بسته‌ها نماینده یکی از 4 کلاس موجود در بازی هستند. یک بسته دیگر نیز وجود دارد که ترکیبی از این 4 بسته می‌باشد و می‌توانید آن را به به قیمتی واحد خریداری کنید.

نسخه Xbob One این عنوان نیز برای عرضه برنامه ریزی شده و هم اکنون در حالت بتای ازاد قرار دارد. به احتمال زیاد نسخه کامل ماه بعد عرضه می‌شود، البته اگر این عنوان با برنامه کنسول PlayStaion4 وقف پیدا کند.