Menu

1666 Amsterdam به احتمال زیاد بازی بعدی پاتریس دسیلتس خواهد بود

Ancestors: The Humankind Odyssey اوایل سال جاری بعد از چرخه طولانی توسعه خود منتشر شد. پاتریس دسیلتس، خالق این بازی، درباره آن و به‌روزرسانی‌های آینده‌اش مشغول فکر است اما این تنها چیزی نیست که او در ذهن دارد، بلکه یک پروژه بلند مدت دیگری را هم بالاخره می‌خواهد به سرانجام برساند.

به گزارش پردیس گیم، پاتریس در مصاحبه‌ای با WCCFTECH گفت به احتمال زیاد به پروژه 1666 Amsterdam بازمی‌گردد، عنوانی که مدت‌ها پیش معرفی کرد اما به دلایل مسائل حقوقی هرگز به مرحله تولید نرسید. همچنین طبق تجربیات و فناوری‌های جدید به‌دست آمده تا به امروز، ممکن است با یک بازی متفاوتی نسبت به آنچه که قبلا معرفی شده بود روبه‌رو شویم:

"من از زمان بازپس گیری حق امتیاز 1666 Amsterdam درباره آن صحبت کردم. بله می‌خواهم این بازی را بسازم. شانس اینکه بازی بعدی من باشد، بسیار بالاست. من آن را در ذهن خود آغاز کردم و به چیزهایی که در سال 2011 و 2012 طراحی نمودم برگشتم و با خود گفتم حال باید چه کنم؟ اکنون این بازی بعد از Ancestors است و نه Assassin's Creed II. من یک شخص متفاوت و طراح و دارای یک تیم جدید هستم، بنابراین باید تغییراتی به آن بدهم.

Ancestors نمونه‌ای از چگونگی کارهای استودیوی ما یعنی Panache در آینده است. این امضای ماست بنابراین 1666 بازی آسانی نخواهد بود. روزی بالاخره آن را معرفی می‌کنم."

1666 Amsterdam سال‌ها پیش معرفی شد اما مراحل ساخت آن به دلایل جنگ حقوقی متوقف گشت ولی در نهایت دسیلتس پیروز این قضیه شد. تنها چیزی که می‌دانیم، این است که شما به عنوان شیطان در 1666 Amsterdam بازی می‌کنید. اینکه بازی نهایی به چه شکل خواهد بود را نمی‌دانیم ولی احتمالا هنوز باید مدت زیادی منتظر بمانیم.