Menu

به مناسبت 10 سالگی Dragon Age، استودیوی BioWare اشاره‌ای به نسخه‌ی چهارم این سری کرده است

این مراسم به مناسبت 10 ساله شدن سری بازی‌های Dragon Age برگزار می‌شود و در همین رابطه قول‌هایی درمورد یک رونمایی مرموز که در ماه آینده عملی خواهد شد داده شده. ولی بدون شوخی، این معرفی به احتمال قطع به یقین باید Dragon Age 4 باشد، در غیر این صورت BioWare بی‌خودی همه را گمراه کرده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، متن توئیت از این قرار است؛ «با احتساب این سال، Dragon Age ده ساله می‌شود! اینبار هیجان‌زده‌ایم تا در 13 آذر ماه به همراه جامعه‌ی هواداران خود یک دهه تجربه در جهانی که همگی عاشق آنیم جشن بگیریم. برای روز Dragon 4ge Day منتظرتان هستیم!»

عنوان Dragon Age: Origins، اولین نسخه‌ی منتشر شده‌ی این سری، سال‌ها پیش در 2009 عرضه شد. دنباله‌ی آن، Dragon Age 2 در 2011 به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه یافت و پس از آن Dragon Age: Inquisition در 2014 منتشر شد.

طبق گزارشات پخش شده در سطح اینترنت، ماهیت Dragon Age بعدی یک راز است، مخصوصاً به خاطر اینکه روند توسعه چندین بار به شکل داخلی ریبوت شده. طبق آخرین شایعه گفته می‌شود بازی احتمالاً یک عنوان خدمات محور مولتی‌پلیر آنلاین و چیزی شبیه به Anthem باشد. با اینکه در گزارشات مالی ربع دوم سال مالی 2020 شرکت EA که در ماه اکتبر منتشر شد خبری از Dragon Age نداشتیم، یکی از سرمایه‌گذاران درباره آینده‌ی این سری کنجکاو شده. متأسفانه، رئیس بخش مالی این شرکت یعنی بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) پاسخ راضی کننده‌ای ارائه نکرده؛ «می‌دونی، ایده‌ی Dragon Age وجود دارد و به شکل عمومی هم گفته‌ایم که در برنامه‌ی کاریمان هست و احتمالاً بعد از سال مالی 2022 عرضه می‌شود.»

سال مالی 22 در ماه مارس 2022 به اتمام می‌رسد، پس می‌توان امیدوار بود پس از این تاریخ یا در اوایل 2023 بتوانیم سری جدید Dragon Age را تجربه کنیم.