Menu

گزارش؛ EA بازی Titanfall 3 را فراموش نکرده

با موفقیت عظیم Apex Legends در این سال که توانست به رقم 70 میلیون بازیکن برسد، برخی کنجکاو هستند بدانند آیا EA و Respawn قصد دارند دنباله‌ای مناسب برای Titanfall معرفی کنند یا اینکه Apex از این پس تخت پادشاهی این جهان را در اختیار خواهد گرفت. بنا بر گفته‌های EA، درحالی که هنوز خبری از نسخه‌ی سوم Titanfall نیست، نباید گفت که این بازی به دست فراموشی سپرده شده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در طی جلسه‌ی مالی EA یکی از سرمایه گذاران درمورد نسخه‌ی بعدی Titanfall سوال پرسیده است. این فرد علاقمند بوده که بداند برنامه‌های مربوط به Titanfall 3 کنار گذاشته می‌شود تا فضای بیشتری برای Apex Legends وجود داشته باشد، یا اینکه در آینده عنوان کاملاً مجزایی خواهیم داشت.

در پاسخ، مدیر بخش مالی این شرکت، بلیک یورگنسن اظهار کرده؛ «مطمئناً احتمال دارد که در آینده عنوان جداگانه‌ای (در این سری) داشته باشیم. واقعاً می‌خواهیم تیم تمام تمرکز خود را روی Apex بگذارد چون فرصت‌های بسیار خوبی در آن می‌بینیم. بنابراین نمی‌توانم حرف محکمی بزنم و تاریخ مشخصی را به زبان بیاورم ولی… هنوز برند فوق‌العده‌ای است و بدون شک در مسیرمان آن را فراموش نخواهیم کرد.»

درحالی که این اظهار نظر از یورگنسن کار کردن روی Titanfall 3 را تأیید یا تکذیب نمی‌کند، به نظر می‌رسد که مطمئناً در آینده با یک نسخه‌ی دیگر سر و کار خواهیم داشت. با وجود Apex Legends به عنوان تمرکز اصلی تیم Respawn، احتمال دارد اوضاع در ماه‌ها یا سال‌های آتی دچار تغییراتی شود. اصلاً از کجا معلوم، شاید همین حالا هم توسعه‌ی Titanfall 3 شروع شده و فقط از آن خبر نداریم.

چه Titanfall 3 بتواند به چرخه‌ی توزیع برسد چه نه، می‌توان تقریباً مطمئن بود که با عنوانی نسل نهمی طرف هستیم که برای Xbox Scarlett و PS5 منتشر می‌شود.