Menu

هیدئو کوجیما می‌گوید استودیو او در آینده فیلم نیز خواهد ساخت

پس از سال‌ها کار بر روی تریلرهای طولانی،میان‌پرده‌ها و … به نظر می‌رسد سرانجام هیدئو کوجیما آماده است تا به ساخت فیلم روی بیاورد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از BBC، استودیو کوجیما، Kojima Productions، در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی شروع به ساخت فیلم خواهد کرد، مفهوم اصلی صحبت او نامشخص است اما او دقیقاََ چنین چیزی را گفت.

کوجیما در مستندی که اخیراََ منتشر شد گفت:

"در آینده، Kojima Productions ساخت فیلم‌هایی را آغاز خواهد کرد. اگر شما یک چیز را عالی انجام می‌دهید، همه چیز را به همان خوبی انجام خواهید داد."

او در ادامه توضیح داد:

"من فکر می‌کنم در سال‌های پیش رو، صنعت بازی‌های ویدیویی بیش از پیش به سمت استریم خواهد رفت. فیلم‌ها،نمایش‌ها و بازی‌ها استریم خواهند شد و شما می‌توانید آن‌ها را بر روی iPad،iPhone و یا هر صفحه نمایش دیگری در هر جا اجرا کنید. وقتی چنین اتفاقی به صورت همه گیر رخ دهد، فیلم‌ها،نمایش‌ها و بازی‌ها باید در یک فضا با یکدیگر رقابت کنند. من واقعا در مورد فرمت تازه‌ای از بازی‌های ویدیویی که قرار است شاهدش باشیم هیجان زده هستم و این چیزی است که می‌خواهم برداشت کنم."

اخیراََ نیز متوجه شدیم سکانس پایانی Death Stranding بیش از 2 ساعت به طول می‌انجامد که یعنی طولانی‌تر از تعدادی فیلم‌های سینمایی امروزی است. البته باید توجه داشت که کوجیما قبلاََ نیز سابقه ساخت چنین سکانس‌های طولانی‌ای را داشته است.

نظر شما در این باره چیست؟