Menu

کارگردان God of War تمایل دارد تا این بازی بر روی PC نیز منتشر شود

چند روز پیش بود که طی خبری غافلگیرکننده اعلام شد کمپانی 505Games نسخه‌ی PC بازی Death Stranding را در اوایل تابستان 2020 منتشر می‌کند. با در نظر گرفتن حجم بازاریابی‌ای که سونی برای این عنوان صرف کرد، در کنار استفاده از انجین اختصاصی استودیوی فرست‌پارتی گریلا گیمز یعنی Decima در توسعه‌ی آن، بسیاری از کاربران فرض می‌کردند که این بازی تنها بر روی PS4 منتشر خواهد شد. با اعلام این خبر، حال به نظر می‌رسد که کارگردان بازی موفق God of War آقای "کوری بارلاگ" نیز با این ایده موافق است.

به گزارش پردیس‌گیم، ماجرا از این قرار است که یکی از کاربران بر روی توئیتر درباره‌ی انتشار ورژن PC بازی God of War نوشته است: "وقت آن رسیده است که God of War به صورت نیتیو بر روی PC قابل نجربه باشد آقا :)"و کوری نیز اینگونه پاسخ داده است:

"می‌دانی، من به شدت این ایده را دوست دارم. اما متاسفانه، این تصمیمی ورای درجه و اختیارات من است. همانطور که به صورت روزانه ثابت شده است، من کوجیما نیستم."

طبق گفته‌های بارلاگ، او فکر نمی‌کند که به اندازه‌ی کوجیما قدرت این را داشته باشد که بتواند نسخه‌ی PC بازی God of War را بسازد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟