Menu

بیش از 70 نفر از اعضای استودیوی Guerilla Games بر روی بازی Death Stranding کار کردند

از قبل می‌دانستیم که Death Stranding از موتور اختصاصی استودیوی گریلا گیمز یعنی Decima استفاده می‌کند؛ موتوری که پیش از این برای ساخت بازی انحصاری Horizon Zero Dawn نیز از آن استفاده شده بود.

هنگامی که در سال 2016 این همکاری در استفاده از Decima اعلام شد، Kojima Productions گفت که یک تیم تابع در محل استقرار استودیوی گریلا گیمر یعنی شهر آمستردام مستقر کرده است تا گریلاگیمز قادر باشد پشتیبانی تکنیکال را به Kojima Production ارائه دهد.

هر چند نسخه‌ی نهایی Death Stranding نشان می‌دهد که استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Horizon نقش بسیار پررنگ تری نسبت به اخبار قبلی داشته‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Videogameschronicle، بر اساس تیتراژ جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما"، Guerilla در جریان توسعه‌ی Death Stranding و در بخش‌های طراحی هنری محیط، انیمیشن، جلوه‌های بصری، سینماتیک‌ها، صدا و… به Kojima Productions کمک کرده است.

بیش از 40 تن از مهندسان Guerilla از جمله برنامه‌ریز ارشد بازی Horizon Zero Dawn "تامی د روس"(Tommy De Roos)، برنامه‌ریز ارشد "فرانک کامپگنر"، برنامه‌ریز ارشد هوش مصنوعی"آرین بیج" و کارگردان تکنیکال "مایکل ون در لییو" بر روی Death Stranding. کار کردند.

همچنین، کارگردان هنری Horizon "جان بارت ون بیک"، طراخ ارشد محیط‌ "کیم ون هیست"، کارگردان هنری تکنیکال "مارتن ون در گاگ"، طراح ارشد نورپردازی"رودریک ون در استین" و انیماتور تکنیکال ارشد"بارت ویزمن" نیز بر روی Death Stranding کار کرده‌اند.

طراح ارشد ماموریت‌های Horizon Zero Dawn "جیمز نئوپر" نیز با همین پست شغلی بر روی عنوان هیدئو کوجیما کار کرده است.

لازم به ذکر می‌باشد که هیچکدام از اعضای نامبرده شده‌ی گریلاگیمر در پروفایل لینکدین خود به Death Stranding اشاره‌ای نکرده‌اند.

حدود 300 تن بر روی Horizon Zero Dawn در استودیوی Guerilla کار کردند، در حالی که تعداد اعضای Kojima Productions کمی بیش از 100 تن می‌باشد. نقدها و نمرات Death Stranding به تازگی منتشر شدند که بخشی از آن‌ها را می‌توانید در اینجا مطالعه نمایید. این بازی روز جمعه بر روی PS4 منتشر می‌شود و نسخه‌ی PC نیز اوایل 2020 در دسترس قرار می‌گیرد.