Menu

Overwatch 2 سرانجام در BlizzCon 2019 معرفی شد

یکی از بدترین رازهای شرکت Blizzard یعنی وجود بازی Overwatch 2 که از مدت‌ها پیش شایعات و بحث‌های زیادی پیرامون آن در فضای مجازی مطرح شده بود، سرانجام در BlizzCon 2019 به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در طول رویداد افتتاحیه BlizzCon 2019، شرکت Blizzard از دنباله بازی محبوب خود با نام Overwatch 2 رونمایی کرد. این دنباله شانل چندین حالت PvE و هم‌چنین المان‌هایی جدید خواهد بود.

بعد از صحبت در مورد شایعات مطرح‌شده، کارگردان بازی یعنی "جف کاپلان" ویدئویی 8 دقیقه‌ای و سینمایی از با حضور شخصیت‌هایی نظیر Winston ،Tracer و Mei را به نمایش گذاشت. بعد از معرفی، "کاپلان" دوباره برروی صحنه برگشت تا نمایش از گیم‌پلی بازی و ماموریت‌های Co-Op چهارنفره را با حاضران در رویداد به اشتراک بگذارد. در Overwatch 2 بازیکنان می‌توانند هیروهای خود را لول‌آپ کرده و علاوه بر شخصی‌سازی، توانایی‌های آن‌ها را نیز آپگرید کنند. بخش PvP بازی نیز شامل حالتی جدید به نام Push خواهد بود.

موتور بازی نیز تغییر کرده و تمامیِ 31 هیروی بازی با ظاهر و طراحی‌هایی جدید در نسخه دوم حاضر خواهند بود. علاوه بر هیروهای کلاسیک، شخصیتی به نام Sojourn نیز به بازی اضافه خواهد شد.

در آخر "کاپلان" در صحبت‌هایی جالب از Overwatch به عنوان یک تجربه "مشترک" یاد کرد و اعلام کرد که نسخه‌ی اول بازی نیز تمامی نقشه‌ها و هیروهای Overwatch 2 را دریافت خواهد کرد.

هنوز هیچ صحبتی از تاریه عرضه و یا پلتفرم‌های مقصد بازی نشده و برای انتشار اطلاعاتی بیشتر در این مورد باید منتظر اعلامِ رسمیِ Blizzard باشیم. در ادامه می‌توانید تریلرهای سینمایی و گیم‌پلی بازی را مشاهده نمایید.

تریلر سینمایی بازی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

تریلر گیم‌پلی

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.