Menu

سکانس پایانی Death Stranding از برخی فیلم‌های سینمایی هم طولانی‌تر است

بازی Death Stranding تا چند روز دیگر در دسترس قرار می‌گیرد و ما اکنون فهمیدیم که وقتی آن را به پایان برسانید، باید به تماشای سکانسی بنشینید که طولانی‌تر از برخی فیلم‌های سینمایی است.

به گزارش پردیس گیم، برخی خبر داده‌اند که سکانس پایانی Death Stranding بیش از 2 ساعت به طول می‌انجامد که یعنی طولانی‌تر از تعدادی فیلم‌های سینمایی امروزی است. یکی از تاپیک‌های انجمن گیمینگ ResetEra درباره همین موضوع بوده و به بررسی انتقاد یکی از منتقدان بابت مدت زمان طولانی آن می‌پردازد.

طبق گفته آن منتقد، ساعات پایانی Death Stranding بیشتر مثل فیلم سینمایی است و بیش از 2 ساعت به طول می‌انجامد اما یک منتقد دیگر گفت که بازی را به پایان رسانده و سکانس پایانی برای آن 45 دقیقه طول کشیده ولی منتقد سایت Gamerevolution می‌گوید برای او هم حدود 2 ساعت بوده بنابراین شاید نحوه بازی کردن افراد در مدت زمان آن تاثیر گذار باشد.

قصد لو دادن چیزی از داستان را نداریم اما سکانس پایانی بازی کات‌سین‌های بسیار طولانی دارد. با این حال، المان‌های تعاملی هم دیده می‌شوند که بازیکن می‌تواند شخصیت خود را حرکت دهد و این بستگی به بازیکن دارد که این‌ها را گیم‌پلی به‌حساب آورد یا نه.

بازی Death Stranding در روز 17 آبان برای کنسول PS4 و اوایل تابستان سال آینده برای PC منتشر خواهد شد.