Menu

نگاهی به نقدها و نمرات Forza Horizon 4؛ پادشاه جدید سبک ریسینگ؟

همانند چند سال گذشته، Microsoft برای سال 2018 نیز نسخه جدیدی از سری Forza را تدارک دیده و امسال بعد از سال 2016، باری دیگر نوبت به Playground Games رسیده تا آخرین نسخه از این سری را با نام Forza Horizon 4 روانه بازار کند. Forza Horizon 4 در بریتانیا جریان داشته و با حالت‌ها و ویژگی‌هایی جدید و متنوع در بخش‌های آفلاین و آنلاین، نوید یکی از جاه‌طلبانه‌ترین نسحه‌های سری Forza را می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم، از آن جایی که Forza Horizon 4 هفته آینده برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد، سایت‌ها و منتقدین صنعت بازی در حال انتشار نقدهای خود از این بازی هستند که در ادامه با هم بعضی از مهم‌ترین آن‌ها را مرور می‌کنیم.

Twinfinite: 100

تصور اینکه یک بازی ریسینگ آرکید از Forza Horizon 4 بهتر باشد، واقعا سخت است. بدون شک با بهترین انحصاری کنسول Xbox One در سال 2018 و یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم طرف هستیم. ختم کلام!

GamingTrend: 100

Forza Horizon 4 یکی از بهترین بازی‌هاییست که تا به حال تجربه کرده‌ام. مکانیک‌های رانندگیِ فوق‌العاده، تغییرات فصلی عالی در یک دنیای مشترک با دیگر بازیکنان، و مکانیک‌های نقش‌آفرینی اعتیادآور گشت‌وگذار در بریتانیا را تبدیل به تجربه‌ای به شدت لذت‌بخش کرده است.

IGN: 96

Forza Horizon 3 تجربه‌ای لذت‌بخش و زیبا بود ولی بازی‌های مسابقه‌ای و جهان‌باز هیچ‌گاه به خوبی Forza Horizon 4 نبوده‌اند. Horizon 4 ترکیبی از دنیایی زیبا و تجربه‌ای لذت‌بخش است که نمی‌توانم از بازی‌کردن آن دست بکشم. Playground Games باری دیگر استاندارهای این سک را افزایش داده است.

GameSpot: 90

Playground Games هم‌چنان در ساخت بازی‌های رانندگی عملکردی عالی دارد و تغییرات بامعنی و درست و حسابی Forza Horizon 4 این سری را زنده و باورنکردنی نگه داشته است.

Usgamer: 90

می‌توان درباره بعضی از ویژگی‌های جدید این نسخه بحث کرد ولی آن هسته قدرت‌مندی که سری Forza Horizon را در اوج قله بازی‌های ریسینگ قرار داده هم‌چنان به قوت قبل سرجای خود باقیست. گرافیک بازی فوق‌العاده است؛ به صورتی که نسخه قبلی در مقابل آن حرفی برای گفتن ندارد. و رانندگی در جاده‌های بازی نیز به معنای واقعی لذت بخش است. Forza Horion 4 از آن دست عناوینیست که می‌تواند سبب فروش یک Xbox One X و تلوزیون 4K شود.

IGN Italia: 90

ترکیب موفقت‌آمیز یکی از بهترین سری بازی‌های ریسینگ آرکید با تجربیات آنلاین نسل هشتم.

Eurogamer Italy: 90

Playgound Games فراتر از گذشته عمل کرده و در Horizon 4 تک‌تک قسمت‌های نسخه سوم را که به خودیِ خود عنوانی عالی بود را بهبود بخشیده است. فصل‌های دینامیک و پویا، دنیای مشترک، گرافیک عالی و باشکوه، و ارائه تجربه‌ای کامل از رانندگی، رقابت را از بین برده و تجربه Forza Horizon 4 را برای تمامی کاربران PC و Xbox One واجب می‌کند.

Attack of the Fanboy: 80

Forza Horizon 4 احتمالا زیباترین و قدرت‌مندترین بازی در تاریخ این سری است؛ حتی اگر تغییراتی جزئی در فرمول کلی این سری رخ داده باشد.

GamesRadar: 80

Forza Horizon 4 به اندازه نسخه قبلی انقلابی نیست ولی هم‌چنان در بخش آنلاین تجربه‌ای چالش‌برانگیز و همه‌جانبه ارائه می‌دهد. لحظه‌هایی همانند رانندگی در پاییز یا بریتانیای برفی به شدت لذت‌بخش و زیبا است؛ مخصوصا برروی Xbox One X.

MetaCritic: 92