Menu

بازی‌های Star Wars: Battlefront با وجود جنجال‌های لوت باکس‌ها بسیار موفقیت‌آمیز بوده‌اند

بازی‌های Star Wars: Battlefornt از شرکت EA با وجود بحث و جنجال‌های لوت باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای، موفقیت تجاری عظیمی را رقم زده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، این ناشر در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد بازی Star Wars: Battlefront از سال 2015 و دنباله آن یعنی Battlefront II از سال 2017 جمعا 33 میلیون نسخه به فروش رسانده‌اند.

جزئیاتی از میزان فروش هر یک از این عناوین به‌صورت جداگانه به اشتراک گذاشته نشد. با این حال، EA قبلا اعلام کرده بود Battlefront II در 3 ماهه اول سال 2017 توانسته 9 میلیون واحد و Battlefront در نیمه اول سال 2015 هم 13 میلیون واحد به‌فروش رسانده‌اند.

حال که جمع فروش هردوی این عناوین به 33 میلیون رسیده، به‌نظر می‌رسد آن‌ها بعد از فروش اولیه خود به موفقیت ادامه داده‌اند.

در گذشته اعتراضات و شکایات زیادی به EA به‌خاطر چگونگی وجود لوت باکس‌ها در Battlefront II وارد شد که برروی گیم‌پلی تاثیرگذار بود. این جنجال منجر به ایجاد یک مبحث جهانی شد و تعداد زیادی از قانون‌گذاران در جهان شروع به بررسی این موضوع کردند. سازمان ESRB در ایالات متحده روی جعبه بازی‌ها برچسب‌هایی می‌زند تا به خریداران از وجود یا عدم وجود لوت باکس‌ها اطلاع دهد.

البته EA باید به دیزنی/لوکاس فیلم بابت صدور مجوز ساخت بازی Star Wars هزینه‌ای بپردازد. با این حال، شرایط معامله میان EA و دیزنی نامشخص است.

مشخص نیست EA به سراغ ساخت Battlefront III برود یا نه، اما با توجه به موفقیت دو نسخه قبلی، احتمال آن بالاست. سازنده این عناوین، استودیوی DICE است که فعلا مشغول Battlefield برای نسل بعد و یک بازی مرموز دیگر است.

بازی Star Wars بعدی شرکت EA هم Jedi Fallen Order است که در 24 آبان برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.