Menu

استودیوهای Bioware ،DICE ،Maxis ،Criterion و EA Sports درحال کار بر روی بازی‌های جدید برای EA هستند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، طبق یکی از گزارش‌های مالی کمپانی Electronic Arts که انتهای آن ماه سپتامبر 2019 بوده، مشخص شد تعدادی از استودیوهایشان درحال توسعه‌ی بازی‌های جدیدی هستند. پس می‌توانیم انتظار عناوین تازه‌ای از Bioware ،DICE ،Maxis و Criterion داشته باشیم.

علاوه بر این، EA وارد جزئیات بیشتری شده و اظهار کرده استودیوی Motive روی IP کاملاً جدیدی کار می‌کند. همچنین گفته شده EA Sports نیز درحال توسعه‌ی بازی خودش است (به احتمال زیاد یکی دیگر از عناوین ورزشی سالیانه). EA تعدادی بازی indie و ترد پارتی نیز در آستین دارد که در زمان مناسب تاریخ عرضه‌ی آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

این ناشر پیش‌تر نیز عنوان کرده که برای نسخه‌ی جدید و نسل بعدی Battlefield باید تا آپریل 2021 (فروردین 1400) منتظر باشیم که یعنی در هنگام شروع به کار نسل نهم میدان نبردی در کار نخواهد بود. جدای این‌ها، احتمال می‌رود Dragon Age 4 در تاریخی بعد از مارس 2022 منتشر شود.

Electronic Arts اخبار تازه‌ی خود را با اعلام در راه بودن ریمسترهای موردعلاقه‌ی بازیکنان به اتمام رساند. با اینکه هیچ اشاره‌ی دقیقی نشد که این ریمسترها قرار است کدام بازی‌ها را شامل شوند، می‌توان حدس زد Command & Conquer در این لیست حضور داشته باشد.