Menu

Call of Duty: Modern Warfare تبدیل به پرفروش‌ترین بازی سال 2019 شد؛ لانچ بازی با رکوردشکنی همراه بود

شاید این موضوع از پیش انتظار می‌رود که Call of Duty: Modern Warfare لانچ فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و موفقیت عظیمی برای کمپانی اکتیویژن به ارمغان آورد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، در جریان جدیدترین نشست مطبوعاتی کمپانی Activision، اعلام شد که Call of Duty: Modern Warfare تبدیل به پرفروش‌ترین بازی سال 2019 شده و در 3 روز اول عرضه‌اش بیش از 600 میلیون دلار درآمدزایی کرده است. همچنین، Modern Warfare بزگترین لانچ Call of Duty در نسل هشتم را تجربه کرد و تبدیل به پرفروش‌ترین بازی پولی 2019 نیز شد. احتمالا این موضوع به معنای آن است که Modern Warfare لانچ عناوین رایگان را کنار نزده است، اما در هر صورت فروش بازی فوق‌العاده بوده ست.

علاوه بر این، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی infinity Ward از نظر فروش دیجیتالی بسیار موفق عمل کرده است. در جریان نشست مطبوعاتی، اکتیویژن اعلام کرد که عملکرد فروش بازی بر روی فروشگاه Playstation بسیار عالی بوده است:"Modern Warfare رکوردهای جدیدی را بر روی شبکه‌ی Playsattion از نظر پیش‌خریدها و بالاترین آمار فروش طی 3 روز نخست بر روی PS4 بر جای گذاشت."

فروش بالای یکی از نسخه‌های Call of Duty جای تعجب ندارد، اما به نظر می‌رسد که Modern Warfare در جلب نظر بازیکنان از همه‌ی نسخه‌های نسل هشتم این سری بازی بهتر عمل کرده است. این بازی هم اکنون بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.