Menu

Square Enix درحال جذب نیرو برای آینده‌ی سری بازی‌های Kingdom Hearts است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کمپانی Square Enix به تازگی چندین پیشنهاد شغلی جدید برای طراحی UI، هنرمند فنی و طراح جلوه‌های بصری به منظور پروژه‌ی «تولید HD در سری Kingdom Hearts» مطرح کرده. البته اینطور نیست که Square Enix با این پیشنهادات شغلی نسخه‌ی جدیدی از Kingdom Hearts را لو داده باشد، پس همچنان برای منتظر ماندن زود است. با اینحال، همین اطلاعات را هم می‌توان به فال نیک گرفت، چرا که می‌شود چندین حالت احتمالی را از آن برداشت کرد.

قطعه‌ی «تولیدHD » مربوط به دوره‌ی PS4 و Xbox One می‌شود و تجربه‌ی کاری روی این دو کنسول از مهارت‌های لازمه برای این مشاغل است. اما می‌توان این حرف را نیز برداشت کرد که Square Enix از حالا بر روی پروژه‌های Kingdom Hearts روی نسل بعدی کار می‌کند. البته لازم به ذکر است، با توجه به عظمت شرکت این خبر چندان تعجب‌برانگیز نیست.

فرضیه دوم از این قرار است؛ DLC بازی Kingdom Hearts 3 به نام Re:Mind هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد، تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) پیش‌تر اظهار کرده بود که دلش می‌خواهد قبل از به اتمام رسیدن سال 2019 و پیش از تمرکز کردن روی نسخه‌ی دیگری از KH، این محتویات دانلودی را منتشر کنند، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت کار بر روی KH3 Re:Mind DLC به اتمام رسیده و این استخدام‌ها به منظور شروع کار روی نسخه بعدی است.

در ماه سپتامبر تریلر جدیدی از این DLC منتشر شد که در انتهای آن با عبارت «این زمستان» مواجه شدیم. می‌توانید ویدئو را در این لینک تماشا کنید.