Menu

کمپانی سونی به دنبال خرید استودیوهای بازی‌سازی بیشتری تا قبل از عرضه‌ی PS5 می‌باشد

این روزها، خرید یا تاسیس استودیوهای جدید از مهم‌ترین اولویت‌های کمپانی‌های بزرگ صنعت گیم می‌باشد. اخیرا مایکروسافت استودیوهای متعددی را خریداری کرده است و سونی نیز چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که استودیوی سازنده‌ی فرنچایز Ratchet and Clank و بازی فوق‌العاده‌ی Marvel's Spiderman یعنی Insomniac Games را خریداری کرده است. آنطور که پیداست، خریداری اینسامنیک گیمز تنها آغازی برای برند پلی‌استیشن بوده است و سونی قصد دارد تا استودیوهای بیشتری را نیز به مجموعه‌ی استودیوهای فرست‌پارتی خود اضافه نماید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، به عنوان بخشی از جدیدترین نشست مالی سونی، این شرکت اعلام کرده است که به دنبال کردن موقعیت‌های سرمایه‌گذاری مناسب جهت بهبود محتوای IP خود ادامه خواهد داد. به بیان دیگر، سونی در حال صحبت با استودیوهای بیشتری است تا بتواند لاین آپ عناوین فرست‌پارتی خود را افزایش داده و بازی‌های انحصاری بیشتری را بر روی PS5 عرضه کند.

مدتی است که می‌دانیم غول ژاپنی در حال برنامه‌ریزی برای تحصیل تیم‌های بازی‌سازی جدیدی تا قبل از عرضه‌ی PS5 می‌باشد و اضافه شدن Insomniac Games به لیست استودیوهای فرست‌پارتی این شرکت تاییدی بر این گفته است. اما سوال اینجاست که احتمال پیوستن کدام استودیوها به سونی بیشتر است؟ اخیرا شایعات و گزارش‌های مختلفی در رابطه با خریداری شدن Remedy (خالق فرنچایز مکس پین و بازی Control) منتشر شده است؛ البته هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. Bluepoint Games نیز کاندید دیگری است. دیدگاه شما در این مورد چیست؟