Menu

بازه زمانی انتشار بازی جدید Battlefield برای کنسول‌های نسل بعدی مشخص شد

نسخه جدیدی از بازی Battlefield در دست ساخت است. شرکت EA در گزارش مالی جدید خود نسخه جدید Battlefield را برای کنسول‌های نسل بعدی تایید کرد که پیش از مارس 2022 (اسفند 1400 یا فروردین 1401) منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، شرکت EA جزئیاتی از بازی جدید Battlefield منتشر نکرد اما اشاره شد که این عنوان "نوآوری‌های جدیدی که با پلتفرم‌های نسل بعد فعال می‌شوند را هدف گرفته است." این شرکت همچنین تایید کرد که این بازی در سال مالی 2022 در دسترس قرار می‌گیرد که از فروردین 1400 آغاز و تا اسفند 1400 یا فروردین 1401 تمام می‌شود.

EA همچنین در ادامه افزود: "هدف از عرضه Battlefield در سال 2022، بهره کامل از قدرت و دارندگان بیشتر کنسول‌های نسل بعدی است. انتشار این بازی در سال آینده که کنسول‌های جدید تازه منتشر شده‌اند و بِیس قوی ندارند، حق مطلب را برای پتانسیل بازی ما ادا نمی‌کند بنابراین بخشی از علت انتقال بازی به سال مالی 2022 همین است."

EA همزمان برنامه‌هایی برای ادامه پشتیبانی از Battlefield V را دارد. به‌روزرسان 5.0 این بازی در 31 اکتبر (9 آبان) منتشر خواهد شد که بازیکنان را به جبهه اقیانوس آرام در جنگ جهانی دوم می‌برد که شامل دو نقشه جدید Pacific Storm و Iwo Jima در کنار سلاح‌های جدید، وسایل نقلیه و سایر تغییرات گیم‌پلی می‌شود. EA می‌گوید در سال مالی 2021 "محتویات و روش‌های جدید برای بازی کردن Battlefield V" ارائه خواهد داد.

بازی Battlefield V هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.