Menu

کمپانی سونی به زودی فعالیت سرویس Ps Vue را به دلیل تمرکز بر روی کسب و کار گیمینگ متوقف می‌کند

طی مدت اخبر، شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه Playstation Vue به زودی به کار خود پایان خواهد داد و سونی به دنبال فروش این سرویس بوده است. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، به نظر می‌رسد که سونی نتوانسته خریداری برای PS Vue پیدا کند و این سرویس را در تاریخ 30 ژانویه‌ی سال 2020 برای همیشه خاموش می‌کند.

بر اساس صحبت‌های معاون سونی آقای "جان کودرا"، غول ژاپنی قصد دارد تا بر روی کسب و کار گیمینگ تمرکز کند:

"ما به کاری که PS Vue قادر به انجام دادنش بود بسیار افتخار می‌کنیم. ما اهداف جاه‌طلبانه‌ای برای اینکه چگونه سرویس ما می‌توانست نحوه‌ی تماشا کردن تلویزیون توسط مردم را تغییر دهد در سر داشتیم، اینکه قابلیت Playstation در نوآوری در دسته‌ای جدید درون صنعت تلویزیون را نشان دهیم. ما می‌خواهیم تا از تمامی مشتریان خود تشکر کنیم، خصوصا آن‌هایی که از زمان انتشار PS Vue در سال 2015 همراهمان بوده‌اند. طرفداران پلی‌استیشن همچنان می‌توانند از طریق فروشگاه Playstation بر روی PS4 و از طریق شراکت ما با برنامه‌های برتر سرگرمی به محتویات تلویزیونی دسترسی داشته باشند. ما به ارائه‌ی بهترین تجربیات سرگرمی در میان شبکه‌‌های ارتباطی و دیگر سرویس‌های گیمینگ کلیدی مانند Playstation Now و PS Plus ادامه خواهیم داد."

در ادامه، کودرا به صورت بی‌پرده در رابطه با کمبود‌ها و کاستی‌های PS Vue صحبت کرد:"متاسفانه، صنعت به شدت رقابتی و پرداختی تلویزیون، در کنار محتویات گران‌قیمت و معاملات شبکه‌ای از انتظارات ما بسیار کندتر تغییر کرده است. سونی تلاش کرد تا PS Vue را از طریق افزایش قیمت زنده نگه دارد، اما در نهایت این سرویس سودی در بر نداشت."

به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن زمان لانچ کنسول‌های نسل نهم، سونی قصد دارد تا تمام تمرکز خود را بر روی انتشار محتویات گیمینگ و بازی‌های انحصاری بگذارد. دیدگاه شما در این مورد چیست؟