Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا: فروش فوق العاده Marvel’s Spider-Man همچنان ادامه دارد

درآخرین هفته قبل از عرضه FIFA 19، آخرین ساخته استودیو Insomniac Games، با اینکه دچار 57 درصد افت فروش شده است، توانست برای سومین هفته متوالی در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار بگیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameIndustry.Biz، فروش فیزیکی Marvel’s Spider-Man از God of War نیز عبور کرده و تنها یک یا 2 هفته دیگر نیاز دارد تا با عبور از Far Cry 5، تبدیل به پرفروش‌ترین بازی تا به اینجای سال 2018 شود. البته FIFA 19 هفته آینده عرضه خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد، جایگاه Spider-Man را تصاحب خواهد کرد.

عنوان Shadow of the Tomb Raider نیز با افت فروش 52 درصدی، در رده دوم جای گرفته که برای فروش در هفته دوم آمار مناسبی است. در رده سوم نیز Crash Bandiccot N.Sane Trilogy قرار دارد؛ این بازی تاکنون 65 هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار داشته است. عنوان Grand Theft Auto نیز هم‌چنان به فروش فوق العاده خود ادامه می‌دهد و همانند هفته گذشته، در جایگاه ششم قرار گرفته است.

در ادامه شاهد پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته گذشته به تفیفک پلتفرم خواهید بود. شایان ذکر است آمار فروش دیجیتالی بازی‌های در این لیست حساب نشده پس نمی‌توان آن را به عنوان آمار کلی فروش بازی‌ها در بریتانیا به حساب آورد.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته

پرفروش‌ترین بازی‌های PS4


پرفروش‌ترین بازی‌های Xbox One


پرفروش‌ترین بازی‌های PC


در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.